Cum să îmbunătățești experiența de client a generației Z

Cum sa imbunatatesti experienta de client a generatiei Z

În ultimul deceniu, am auzit cu toții despre importanța stăpânirii tacticilor de marketing vizavi de mileniali. În timp ce asta rămâne important, e timpul să începem să ne concentrăm energia pe noua piață țintă: generația Z. Generația Z constă în oameni născuți între 1995 și 2004. Acest grup de consumatori devine rapid unul dintre cele mai largi ținte demografice.

Este un motiv foarte bun pentru care cei care încearcă să construiască experiențe de clienți puternice vor să targheteze generația Z. În 2018, generația Z deținea 143 de miliarde de dolari disponibili pentru a îi cheltui. Datorită impactului lor pe piață, proprietari de afaceri încearcă să construiască o experiență de cumpărare bazată pe trendurile aspectelor personalității observate la generația Z.

Iată câteva tehnici de marketing și strategii pe care le poți adopta pentru ca afacerea ta să devină atrăgătoare pentru noua generație de consumatori:

Ascultă-le feedbackul

Înainte, prima grijă a consumatorului era dacă produsul pe care l-au cumpărat funcționează eficient. În timp ce asta rămâne una dintre grijile care privește generația Z, ei au și dorința de a oferi feedback i vor să își vadă părerile implementate odată cu produsul sau serviciul pe care îl achiziționează.

IBM a lansat un studiu în 2018, care a adus la iveală câteva statistici șocante despre generația Z și felul în care aceștia interacționează cu brandurile pe care le folosesc. Studiul a descoperit că 76% din generația Z vor ca brandurile să răspundă la grijile lor și la feedbackurile pe care le dau.

Sunt multe moduri în care poți să ceri audienței feedback despre un produs sau serviciu. Unul dintre moduri este să creezi un formular privind satisfacerea clienților pe site-ul afacerii tale, în care să întrebi lucuri la obiect, precum: ce ai schimba la acest produs sau serviciu? Această întrebare îți va face audiența să vrea să își expună părerea. Poți folosi feedbackul lor să implementezi schimbări, având destule informații încât să faci o astfel de schimbare.

Folosește un desing mobile friendly

La acest moment, știm cu toții că este crucial pentru afacerea noastră să aibă un format mobil curat și ușor de navigat. Acest factor e extrem de important pentru a construi o experiență excelentă pentru clienții generației Z, având în vedere că 97% dintre cei care fac parte din această generație, în Nordul Americii, Europa, Australia și Noua Zeelandă, dețin un smartphone.

Poți de asemenea să folosești această oportunitate să targhetezi generația Z oferind discounturi și promoții exclusiv prin aplicație, scrie business.com

Află unde petrec timp online

Crezi sau nu, un mic procent din generația Z folosește Facebook. Dintre toatele celelealte rețele sociale, trebuie să determini unde petrece cel mai mult timp online clientul tău ideal din generația Z. Un mare procent din aceștia stau pe Youtube, Instagram, Pinterest sau altfel de rețele mai mici și mai puțin cunoscute.

Sunt multe lucruri pe care trebuie să le iei în considerare când faci marketing pentru generația Z. Cel mai important lucru este să ții minte că ei vor să se conecteze cu brandurile și să dezvolte loialitate pentru brandul pe care îl dolosesc, sunt conectați în permanență prin telefoanele lor și poți să obții engagement cu ei îmbunătățindu-le experiența (și percepția) brandului tău pe social media.

Sursa foto: Unsplash