De ce sunt mai importante convingerile tale decât un plan de business?

De ce sunt mai importante convingerile tale decat un plan de business?

Nu petrece mai mult timp creând planul de business decât lucrând efectiv pentru business-ul tău. Un plan de business este important, însă nu mai important decât convingerile tale. Acestea vor avea un impact mai mare asupra succesului tău decât ceea ce pui pe hârtie. Planurile din teorie nu coincid, de cele mai multe ori, cu ceea ce se întâmplă în realitate. Atunci când vei începe business-ul și te vei confrunta cu realitatea, va trebui să înveți să gestionezi haosul.

Inovația

În 10 ani, o mare parte dintre joburi vor fi înlocuite de inteligența artificială, ceea ce înseamnă că operațiunile business-ului tău vor fi mai ieftine și accesibile și vor arăta cu totul diferit față de astăzi. În plus, ele vor crea probleme cu care nu te-ai mai confruntat niciodată. De aceea, este important să nu te blochezi în modul în care se face business astăzi. Ceea ce trebuie să faci este să te axezi pe principii de bunăstare și succes, nu doar pe sisteme de livrare a rezultatelor. Studiază antreprenorii pe care îi admiri cel mai mult și caută principiile care le-au ghidat lor acțiunile.

Convingeri

Antreprenorii cu real succes sunt cei care au muncit zeci de ani pentru a-și construi imperiul. Acest lucru înseamnă că au continuat să își crească afacerea, chiar și în momente de incertitudine, pierderi sau schimbări. Au reușit să facă acest lucru, deoarece s-au raportat mereu la convingerile lor. Dacă ai niște convingeri solide de business, vei găsi cu ușurință soluții, atunci când sistemele vechi de dezvoltare a unui business cad. Un exemplu în acest caz este Google. Misiunea Google este „organizează informația din lume și fă-o universal accesibilă și utilă”. Aceasta nu este o schemă de îmbogățire rapidă. Este o credință care ghidează compania și care servește nevoilor oamenilor din toată lumea.

Credința

Dacă tu crezi că ai disciplina și creativitatea necesare să rezolvi orice problemă cu care se confruntă business-ul tău, atunci acest lucru se va adeveri. Pe de altă parte, dacă crezi că nu vei fi niciodată capabil să îi faci pe ceilalți oameni să creadă în ideea ta, acest lucru se va adeveri. Ceea ce gândești atragi. Iată câteva convingeri pe care să le repeți în mod constant și care te vor ajuta să ai succes în business: „Pot câștiga respectul și cooperarea oricărei persoane de care am nevoie.”/ „Îmi pot dezvolta orice abilități am nevoie pentru a avea succes și a-mi dezvolta business-ul.”/ „Banii sunt atrași de hotărâre, acțiune și viteză.” Repetă-le până devin parte din modul tău de a gândi de zi cu zi.

Citește și Dumitru Mociorniță, antreprenorul-model din perioada interbelică

Atunci când începi un business, este important să ai niște convingeri bine definite în legătură cu acesta și să le urmezi. Atâta timp cât te axezi pe dezvoltarea unor principii solide, vei fi capabil să depășești orice obstacol. Este important să acționezi, chiar și atunci când acțiunile sunt dificile. Rezultatele nu vor apărea imediat, însă se vor vedea în timp. Pregătește-te pentru un drum anevoios, dar pe care îl vei traversa cu brio, dacă crezi în misiunea și valorile tale.

Foto: rawpixel / Unsplash

Sursa: www.entrepreneur.com