„Open for Talent” – noua campanie de brand de angajator lansată de către KPMG, în România

KPMG în România anunță o nouă campanie de brand de angajator cu mesajul „Open for Talent”. Campania încurajează exprimarea individualității, originalității și personalității potențialilor angajați și aduce în prim plan o dimensiune importantă a brandului KPMG: flexibilitatea.

Noua campanie de brand de angajator a KPMG în România își propune să evidențieze o latură a companiei mai puțin percepută de către potențialii angajați și vorbește despre diversitate, creativitate și flexibilitate.

„Open for Talent este semnalul dat de către KPMG în România oamenilor îndrăzneți care își doresc să-și construiască o carieră în domenii precum: audit, consultanță fiscală, consultanță juridică, consultanță în afaceri, tehnologia informației. Campania aceasta este diferită de cele pe care le-am lansat până acum și asta pentru că ne-am dorit să mergem pe o idee originală, care să înglobeze felul nostru de a fi: deschiși către nou, către creativitate, către tehnologie, flexibili și dornici de a lucra cu oameni cu personalitate, alături de care să putem crește”, spune Mădălina Racovițan, Partener KPMG.

Ideea campaniei a pornit de la nevoia inerentă a oamenilor de a se exprima. La locul de muncă, angajații pot face acest lucru atât prin intermediul abilităților și pasiunilor, cât și prin intermediul hainelor pe care le poartă. Prin urmare, KPMG a ales un detaliu vestimentar care să vorbească într-un mod creativ despre flexibilitatea companiei.

„Așa cum spune și sloganul campaniei noastre, ”We are Open for Talent”. Asta înseamnă că nu ne uităm la un tipar, la un ”candidat ideal”, ci la candidați cu pasiuni, cunoștințe și așteptări diverse. Căutăm potențial, motivație, adaptabilitate, interes față de învățarea continuă și tehnologie. De cele mai multe ori, motivația compensează lipsa unor cunoștințe acumulate în timpul facultății; de aceea, atitudinea și curajul de a urma propriul traseu de dezvoltare vor prevala în fața unor cunoștințe specifice. Căutăm talente, „rebeli subtili”, și încurajăm exprimarea personalității în rândul angajaților și potențialilor angajați”, continuă Alina Gheuca, Manager – People, Performance & Culture.

Primul automat de recrutare

În această campanie, KPMG pune față în față candidatul și tehnologia, prin intermediul unui automat, care va putea fi utilizat în timp real de către studenți, începând cu jumătatea lunii martie. Acesta va fi plasat, pe rând, în interiorul mai multor universități din București, dar și în cadrul evenimentelor de industrie la care compania va fi prezentă pe parcursul acestui an. Prin intermediul acestui automat, potențialii candidați care intră în joc vor răspunde la un scurt chestionar personalizat care va face potrivirea între profilul lor și rol. Un element de originalitate este dat de faptul că, odată parcurs chestionarul, automatul oferă candidaților o cutie personalizată care conține o șosetă colorată, creată de către un producător român; șoseta-pereche urmând să fie primită la standul de prezentare a companiei, unde pot afla mai multe detalii despre oportunitățile de angajare existente în cadrul KPMG.

Joburile disponibile pe parcursul campaniei „Open for Talent” pot fi găsite aici, beneficiile și oportunitățile de dezvoltare de care se pot bucura angajații fiind multiple: Millennial Non-Executive Board, workshop-uri vocaționale, workshop-uri de echilibru emoțional, program de lucru flexibil, training formal dedicat fiecărei specializări, calificări profesionale multiple, acces la o varietate foarte mare de proiecte și clienți din toate domeniile de activitate, posibilitatea de a dezvolta competențe relevante pentru viitor și, nu în ultimul rând, o echipă extraordinară.

Despre KPMG în România

KPMG este reţeaua globală de firme de servicii profesionale care furnizează servicii de audit, consultanţă fiscală şi în domeniul afacerilor. Ne desfăşurăm activitatea în 153 de ţări şi avem 207.000 de angajaţi în firmele membre din întreaga lume. Societăţile independente membre ale reţelei KPMG sunt afiliate la KPMG International Cooperative (KPMG International), o entitate elveţiană. Fiecare societate KPMG este, din punct de vedere legal, o entitate separată şi distinctă și se descrie ca atare.

În România şi Republica Moldova, KPMG îşi desfăşoară activitatea în cadrul celor şase birouri din Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Timişoara şi Chişinău. În prezent, lucrăm cu peste 800 de profesionisti, atât cetăţeni români, cât şi străini.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •