Iată unde greșiți în marketingul prin e-mail

Iata unde gresiti in marketingul prin e-mail

Marketingul prin e-mail rămâne cea mai eficientă metodă de marketing de conținut, dacă știți cum să-l utilizați corect. Chiar dacă mulți sunt de acord cu faptul că trebuie să se implice mai mult într-o strategie de maximizare a răspunsurilor prin e-mail, nu toți știu cum să înceapă acest proces. La urma urmei, toată lumea trimite și primește e-mailuri în fiecare zi, dar câți dintre voi analizează, cu adevărat, ce presupune o campanie de succes? Pentru a vă veni în ajutor la acest capitol, am compilat câteva idei care ar putea să vă ajute să înțelegeți unde greșiți.

Nu trimiteți e-mailuri de confirmare.
Deși confirmările reprezintă una dintre modalitățile sigure de a crește numărul abonaților, numai 26% dintre companiile renumite trimit e-mail-uri de confirmare. Trebuie să știți că acestea măresc nivelul de încredere clienților noi, pentru că îi asigură că observațiile lor au fost luate în considerare. Acordați mai mult timp pentru a pune la punct acest aspect și veți vedea rezultate imediate.

Nu aveți un ”call-to-action”.
Potrivit Wordstream, e-mailurile cu un apel la acțiune măresc click-urile cu 371%, iar vânzările sunt cu 1,617% mai mari, ceea ce înseamnă că această strategie contribuie major la creșterea afacerii.

Conținutul nu este relevant.
Deși este important să aveți conținut care să genereze vânzări, acesta trebuie să fie și relevant pentru publicul vostru cititor. Nu uitați că sunteți, parțial, o sursă de educație / divertisment pentru abonații voștri.

Nu optimizați liniile subiectului.
Acest aspect este similar cu apelul la acțiune, doar că presupune să determinați care cuvinte trebuie folosite în liniile de subiect, pentru a obține o rată mai mare de răspuns. După cum s-a remarcat într-un studiu realizat de către Hubspot, aproape jumătate (47%) dintre marketerii care au participat la studiu au spus că testează optimizarea liniilor de subiect.

Citește și: Cum să planifici o strategie de marketing de conținut

E-mailurile voastre nu sunt personalizate.
E-mailurile personalizate par a fi un lucru nesemnificativ, dar s-a demonstrat că ajută la creșterea ratei de vizualizare. În studiul realizat de către Hubspot, s-a constatat că mesajele personalizate au avut o rată de deschidere de 17,6%, față de 11,4% pentru mesajele nepersonalizate. În plus, există o mulțime de servicii care pot automatiza acest proces pentru voi, cum ar fi MailChimp.

Nu utilizați e-mailul ca pe un canal principal.
Chiar dacă cei mai mulți consideră că social media este canalul dominant, e-mailul este în continuare strategia care ajută marketingul să supraviețuiască. Într-un studiu realizat de către Mailigen, 89% dintre marketeri au declarat că e-mail-ul rămâne prima opțiune în captarea atenției asupra unui produs.

E-mailurile nu sunt adaptate pentru versiunea mobilă.
54% dintre e-mailuri sunt deschise de pe dispozitive mobile. Prin urmare, dacă nu vă optimizați conținutul pentru a obține un răspuns din partea clienților, ați putea pierde peste jumătate din lista de clienți. O soluție rapidă poate fi utilizarea șabloanelor sau a unui design personalizat care să fie adaptat în funcție de mediul de vizionare.

Conținutul este prea lung.
Nimănui nu îi place să citească e-mailuri lungi, așa că nu-ți obosi clienții cu așa ceva. Aceasta este una dintre cele mai rapide căi de a pierde abonații. Concentrați-vă pe cele mai importante idei ale mesajului, includeți un apel la acțiune, fiți informativi și amuzanți.

Descarcă [E-book gratuit] Marketingul, printre noile abilități ale HR-ului

Dacă aceste obiective nu par a fi ceva ce ați putea realiza personal, ar fi o idee bună să aduceți pe cineva care să se ocupe de acest conținut în locul vostru. Veți putea vedea rezultate mult mai devreme decât v-ați aștepta.

Sursă: www.entrepreneur.com

(Foto credit: Taduuda, www.unsplash.com)