Sephora își lansează propria rețea de socializare

Retailer-ul Sephora va pune bazele propriei rețele foto de socializare. Scopul este acela de a crea cea mai bună și mai plăcută experiență pentru consumatori.

Rețeaua se va numi Beauty Board și va permite utilizatorilor să cumpere produse Sephora prin intermediul unor imagini taguite.

„Conceptul pornește de la faptul că suntem înconjurați de imagini și știm că iubitorilor de frumusețe le face plăcere să vadă idei de machiaj sau produse de cumpărat. Beauty Board creează, astfel, un spațiu în care utilizatorii să caute inspirație și să descopere produse pe care să le cumpere, ulterior, de pe sephora.com.”, a explicat Julie Bornstein, CMO și șef al departamentului digital al Sephora Americas.

Sephora este considerat a fi unul dintre brandurile care știe cum să construiască o relație de lungă durată cu clienții săi. Pentru ei a creat o serie de comunități online precum Beauty Talk, The Glossy, Sephora TV, dar și aplicații precum Sephora to Go, iar toate vor fi intregrate în conceptul Beauty Board.

Citește și CMO-ul Sephora, despre stereotipurile legate de femei și tehnologie

Sephora a luat naștere în 1970, fondată de Dominique Mandonnaud, în Franța și s-a remarcat mereu ca fiind o companie vizionară. De la început, brandul a pus accent pe experiența pe care un consumator o are în magazinele sale, prin urmare a încercat să le dea clienților cât mai multe opțiuni de produse, incluzând și cele realizate sub marca Sephora.

În acest spirit vizionar, brandul a încheiat, de exemplu, în 2009, un parteneriat inedit cu rețeaua de magazine JCPenney, din Statele Unite ale Americii. Principiul era unul inovator atunci, acela de cross-branding prin intermediul unui magazin în magazin.

Sephora încearcă, în același timp, să creeze o experiență completă pentru consumatori. De aceea, produsele pe care le lansează pun accent și pe ideea de divertisment. În această lună, brandul urmează să lanseze colecția de produse de makeup „Divergent”, colecție realizată special pentru un proiect cinematografic care va lua naștere pornind de la trilogia cu același nume scrisă de Veronica Roth.

Sursă: brandchannel.com

  •  
  •  
  •  
  •  
  •