Moduri pentru a îmbunătăți comunicarea într-o microîntreprindere

Moduri pentru a imbunatati comunicarea intr-o microintreprindere

Comunicarea este baza fiecărei relații din viața noastră. Fără o comunicare eficientă, pot exista neînțelegeri, probleme și conflicte între personalul dvs., clienții dvs. și toți ceilalți cu care intrați în contact. O comunicare slabă poate face un mediu de lucru să devină frustrant și poate crea probleme din cauza angajaților care demisionează, scrie thebalancesmb.com

Aceste sfaturi vă pot ajuta să vă îmbunătățiți abilitățile de comunicare, astfel încât să economisiți timp, să reduceți stresul și să deveniți mai productivi, comunicând eficient în interacțiunile dvs. de afaceri.

Citește și: Cele mai eficiente aplicații pentru comunicarea internă

Limitați distragerile și ascultați

Cei mai mulți dintre noi nu suntem foarte buni în a îi asculta pe alții. Toată lumea este distrasă, iar media de atenție începe să se micșoreze, potrivit ultimelor studii. Există câteva acțiuni pe care le puteți întreprinde pentru a limita distragerile, astfel încât să vă puteți concentra pe ceea ce spun alții.

Ați putea încerca să opriți sunetul telefonului și să închideți ușa biroului. Aceste câteva acțiuni simple nu numai că reduc distragerile, dar fac și același lucru pentru persoana pe care o ascultați și îi dă de înțeles că vă concentrați asupra sa.

Faceți-vă timp pentru a vă concentra asupra persoanei din fața dvs. Probabil că aveți mai multe probleme importante la care să vă gândiți, dar puteți profita de acest timp pentru a lua o pauză de la ele.

Citește și: Ar putea o mai bună comunicare să ajute la creșterea companiei tale?

Moduri pentru a îmbunătăți comunicarea într-o microîntreprindere

Persoana pe care o ascultați crede că ceea ce are de spus este important. Stabilește un ritm care permite ambelor părți să vorbească și să asculte. Încercați să nu faceți judecăți clare și așteptați cu răbdare ca ei să termine să vorbească. Aceștia sunt primii pași pe care îi puteți face pentru a deveni un ascultător activ.

Ascultarea activă este arta de a înțelege. Există mai multe tehnici pe care le puteți utiliza pentru a vă crește abilitățile de ascultare. În timp ce ascultați, utilizați indicații verbale pentru a menține fluxul informațiilor. Răspunsuri precum „Într-adevăr? Ce ai făcut atunci?” le oferă o deschidere pentru a explica în continuare ceva.

Citește și: Comunicarea cu echipa, delegarea și încrederea – principalele atributele ale unui lider de succes

În mod obișnuit, pentru a obține mai multe informații de la cineva, trebuie să poți pune întrebări concepute pentru a solicita informațiile corecte.

Limbajul corporal este un alt indicator al ascultării. Ar trebui să vă asigurați că limbajul corpului dvs. nu sugerează nimic altceva decât deschiderea și interesul. Puteți face acest lucru prin oglindirea pozițiilor celeilalte persoane sau aplecându-vă către el.