Abia a trecut Black Friday şi, dintr-o dată, calendarul Google a şi început să trimită memento-uri în legatură cu marketing-ul de sărbători. Apoi, apare întrebarea inevitabilă: Cum am de gând să capitalizez vânzările în perioada sărbătorilor pentru a creşte traficul?
Ananda PR prezintă sfaturi, trucuri şi campanii de marketing pentru perioada întregului an, până în decembrie.
-
Lansează reclame PPC (pay-per-click) de sărbători
Utilizează listele de remarketing mai devreme.
Utilizează liste pentru remarketing cu o sumă licitată redusă la începutul sezonului de cumpărături pentru a începe să faci cunoscut produsul. Odată ce sezonul de cumpărături loveşte, ajustează sumele licitate în funcţie de recepţia clienţilor sesizată anterior.
Iată câteva exemple de extensii de link-uri de anunţuri pe care ai putea să le utilizezi: sitelink-urile, înştiinţari, recenzii, preţuri, snippeturi structurate, revizuirea extensiilor promoţionale, locaţie, ETA-uri (timpuri estimate de sosire), timp real, LIA-uri (Anunţuri din inventariul local), anunţurile casetă de prezentare.
-
Testează viteza site-ului
După experienţele din 2014, când viteza de acces în timpul sărbătorilor a fost cu 20% mai scăzută şi multe pagini web au fost nefuncţionabile, deţinătorii de site-uri E-commerce au avut ce învăţa.