6 obiceiuri de dimineaţă, de un minut, care vă vor ajuta să începeţi ziua mai uşor

6 obiceiuri de dimineata, de un minut, care va vor ajuta sa incepeti ziua mai usor

Fie că recunoaştem oficial sau nu, mulţi dintre noi ne începem cele mai multe din zilele de muncă, culcaţi în pat după ce alarma s-a oprit, pierzând timp cu reţelele de socializare şi astfel rămânându-ne doar câteva minute pentru a ne pregăti de muncă, grăbindu-ne apoi să începem să lucrăm pe repede înainte.

Nu simtiţi uneori că săptămâni întregi vă scapă, pentru că nu profitaţi de timpul pe care chiar îl aveţi? Și, având în vedere cât de multe obiceiuri de dimineață există pe lume, e chiar absurd să nu fie o soluţie care să funcţioneze pentru fiecare dintre noi.

Dacă sunteți gata să vă recuperaţi ziua, să vă simțiţi mai productivi și mai fericiţi chiar şi dimineaţa, puteţi încerca unul sau mai multe obiceiuri noi. Partea şi mai bună este că fiecare dintre ele durează doar un minut.

  1. Pentru persoana care nu se poate opri din apăsarea butonului de Snooze: hidratați-vă în schimb

Apăsarea butonului de Snooze aduce corpului vostru mai multă confuzie și vă poate afecta negativ timp de două până la patru ore după ce vă treziți. Aşadar, decât să apăsaţi butonul, încercați să beţi un pahar cu apă pentru a vă rehidrata.

Nu aveţi un robinet instalat pe noptieră? Nicio problemă. De aceea, puteţi umple un pahar înainte de a vă culca și astfel îl aveţi la îndemână (devine atât de ușor încât îl puteţi apuca cu ochii închiși).

  1. Pentru persoana care întotdeauna se trezește stresată: practicaţi mindfulness-ul

Mindfulness-ul poate părea că vine cu un preț, aplicații, cursuri şi alte lecţii private, însă, e foarte simplu, vă puteți începe ziua în pace fără a cheltui vreun ban.

O tactică foarte simplă este metoda de respiraţie „4-7-8”. Luată din practica de yoga indiană numită Pranayama, aceasta este o modalitate rapidă de destresare, de a vă relaxa și de a deveni conştienţi, fiind primul lucru pe care îl faceţi când vă treziți.

Iată cum se face:

  • Expirați puternic, ca și cum ați sufla într-o lumânare
  • Inspirați pe nas pentru patru secunde
  • Țineți-vă respirația timp de șapte secunde
  • Expirați timp de opt secunde
  • Repetați de trei ori!

Faceți acest lucru în timp ce staţi în pat, când mâncaţi micul dejun sau în timp ce lucrați, pentru a vă menține calmul pe tot parcursul zilei.