Obiceiuri sănătoase pentru managementul timpului

Obiceiuri sanatoase pentru managementul timpului

Lumea este plină de distrageri. Alerte pe rețele de socializare, actualizări de știri, mesaje text și încă nu ne-am apropiat de lucrurile serioase, cum ar fi viața de familie, responsabilitățile de la muncă și bugetul.

Cum poți să rămâi productiv cu toate aceste lucruri care îți cer toată atenția? Suntem obișnuiți să fim grăbiți, nefocalizați și neproductivi?

Din fericire, răspunsul la această întrebare este nu. Cei mai productivi oameni practică strategii cheie de gestionare a timpului în fiecare zi. Din fericire pentru noi, aceste tactici sunt ușor de replicat cu puțină practică.

Definirea scopului tău

Care sunt obiectivele tale? Ce vrei să obții în viață? Primul pas în gestionarea eficientă a timpului este să fii cu ochii pe scop. Cu cât ești mai concins cu privire la ceea ce vrei să obții, cu atât mai ușor va fi să ignori distragerile care nu contribuie la îndeplinirea obiectivelor tale.

Pentru a implementa această tehnică de gestionare a timpului începe prin a te așeza și a te gândi profund la ceea ce te motivează. De ce ești pasionat? Ce obiective vrei să atingi?

Citește și: Trucuri prin care să îți sporești productivitatea dacă lucrezi de acasă

După ce răspunzi la aceste întrebări, începe să spargi obiectivul rezultat într-o sarcină mai mică. Aceasta este foaia de parcurs către succes și primul tău pas în gestionarea eficientă a timpului.

Nu deveni comod. Ia măsuri!

Când începi să acționezi asupra obiectivelor pe care vrei să le atingi și a lucrurilor care te pasionează, lasă puțin loc distragerii.

Aruncă scuzele. Nu mai aștepta momentul perfect pentru a începe ceva. Nu deveni comod în viața de zi cu zi, identifică lucrurile care te motivează și fă-le!

Procrastinarea este inamicul productivității. Luptă-te cu ea!

Procrastinarea este un dușman cu care am luptat cu toții la un moment sau altul în viață. De multe ori pierdem acea bătălie.

Dar nu înceta să lupți încă. Ceea ce probabil trebuie să faci este să îți perfecționezi metodele de combatere a procrastinării.

Iată câteva tactici care au funcționat pentru mulți oameni:

Utilizarea tehnicii Pomodoro. Acest lucru este atunci când lucrezi timp de 25 de minute, urmate de o pauză de 5 minute. Acest lucru te ajută să rămâi concentrat pe sarcina de îndeplinit. Această tehnică este de neprețuit pentru milioane de

Elimină întreruperile

Întreruperile sunt unul dintre cele mai mari obstacole în calea productivității. De fapt, cercetătorii de la Universitatea din California, Irvine au dezvăluit că lucrătorul de birou mediu este întrerupt la fiecare trei minute și cinci secunde în medie. Partea cea mai șocantă … Poate dura 23 de minute și 15 secunde pentru a-ți redobândi complet atenția și a te întoarce acolo unde ai început!

Citește și: Cum să folosești tehnologia pentru a crește productivitatea

Având în vedere acest fapt, este clar că limitarea întreruperilor, pe cât posibil, este un hack de management al timpului care îți va crește drastic productivitatea.

Așadar, elimină imediat toate distragerile evidente. Pune-ți telefonul într-un loc liniștit pentru a lucra și pune un semn cu „nu deranjați” pe ușă, dacă este nevoie.

Oprește multitasking-ul

Multitasking-ul este unul dintre cei mai interesanți ucigași ai productivității. De ce?

Pentru că, atunci când facem multitask, credem că facem mai multe lucruri, dar acest lucru a fost contrazis de numeroase studii.

Când faci multitask, ceea ce faci de fapt este să îți faci creierul să treacă rapid de la o sarcină la alta. Ceea ce s-a dovedit că afectează negativ eficiența.

Stabilește termene

Când nu setezi termene, deschizi ușile pentru amânare. Nu face această greșeală, stabilește termenul limită și ține cont de ele.

Nu îți verifica email-ul atât de des

Verificarea frecventă a e-mailurilor este un criminal al productivității, deoarece pare atât de nevinovat. Dar verificând și răspunzând la e-mail de zeci de ori pe zi înseamnă că pierzi timp important.

De regulă, verifică e-mailul de două sau trei ori pe zi, la orele programate și oprește notificările prin e-mail.

Rămâi concentrat pe prioritățile tale

Crearea unei liste de activități este un pas excelent în creșterea productivității și a abilităților tale de gestionare a timpului.

Mențineți-ți accentul zilnic pe îndeplinirea sarcinii din lista de activități. Cu cât verifici mai multe lucruri din listă, cu atât te vei apropia de atingerea obiectivelor.

Citește și: Cele mai bune sfaturi pentru productivitatea echipelor de la distanță

Începe mai întâi să finalizezi cea mai importantă sarcină. Apoi începe să lucrezi la ceilalți.

Nu face greșeala de a confunda urgent cu important

Urgent și important sunt două lucruri foarte diferite. La un moment dat sau altul, oameni care sunt productivi și eficienți în gestionarea timpului lor ajung să realizeze acest lucru.

Asigurați-te că lista de sarcini face separarea sarcinii urgente de cea importantă. Și întotdeauna finalizează cele mai importante sarcini.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •