5 modalități prin care măsori succesul afacerii tale

5 modalități prin care măsori succesul afacerii tale

Dacă ai o afacere mică de ceva timp, sau tocmai ai pus-o pe picioare, e destul de greu să îți dai seama dacă afacerea chiar merge sau stagnează. Cum cuantifici succesul? Ce unități de măsură iei în calcul? Există multe alte lucuri dincolo de câștiguri și e important să iei în considerare și alte perspective dacă afacerea ta este nouă.

Urmărește banii

Primul lucrul la care majoritatea oamenilor se gândesc când vine vorba despre succesul unei companii sunt banii. Însă sunt trei aspecte ale banilor la care trebuie să fii atent: profit și pierdere, bilanțul și situația fluxului de numerar, sau cash flow-ul.

Ascultă feedback-urile clienților

Banii nu sunt singurul criteriu după care măsori succesul afacerii tale.  Cel mai important și valoros marketing e din gură în gură.

Un alt lucru pe care să-l studiezi este rata de păstrarea clienților. Clienții care revin an după an sunt probabil extrem de mulțumiți de produsul sau serviciul tău.

Performanța angajaților

Afacerile de obicei subestimează resursele pe care le au la îndemână. Una din aceste resurse este echipa ta, oamenii pe care nimeni nu îi mai are, așa că asigură-te că te ocupi de ei cum trebuie.

Ora de vârf și traficul în afaceri

Dacă te gândești să faci o mișcare pentru a-ți extinde afacerea, ar trebui să te uiți și la cum arată traficul și orele de vârf ale afacerii tale și să îți dai seama dacă te poți descurca cu un volum de muncă în plus.

Sursa foto: Unsplash