4 moduri în care să îți dezvolți mica afacere cu ajutorul Inteligenței Artificiale

4 moduri în care să îți dezvolți mica afacere cu ajutorul Inteligenței Artificiale

Puterea și promisiunea inteligenței artificiale pentru întreprinderile mici continuă să crească. Dar chiar și cu revoluția AI asupra noastră, dintr-o perspectivă zilnică, majoritatea proprietarilor de afaceri mici sunt mai preocupați de menținerea luminilor și a ușilor deschise decât de navigarea a ceea ce este aparent o rețea complexă de noi tehnologii. Totuși, cheia este de a înțelege este că inteligența artificială este deja o parte a experienței tale de zi cu zi. Recomandările de film, indicațiile de orientare, feedurile media sociale și vocea de pe telefonul dvs. sunt toate exemple ale modului în care AI joacă deja un rol în viața de zi cu zi și cea a clienților dvs.

Deci, dacă clienții se așteaptă deja la o experiență bazată pe AI, atunci trebuie să răspundeți așteptărilor. Inteligența artificială este deja aici și este aici pentru a vă ajuta să vă faceți pe voi și echipa dvs. mai buni și mai eficienți la ceea ce faceți deja. Cu alte cuvinte, nu este vorba despre înlocuirea oamenilor sau despre intrarea în următoarea afacere, este vorba despre a face oamenii pe care îi aveți mai eficienți și mai eficienți, permițându-le să ia decizii mai bune și să facă ceea ce fac cel mai bine.

Având în vedere acest lucru, să analizăm patru moduri diferite de inteligență artificială care vă pot ajuta afacerea dvs. mică să reușească chiar acum.

Transformați datele în acțiune pentru a egala sau a rămâne în fața competiției

Platformele de management al relațiilor cu clienții (CRM) sunt esențiale pentru întreprinderile de toate dimensiunile și asta dintr-un motiv bun. Ele vă ajută să urmăriți fiecare interacțiune pe care o aveți cu clienții dvs., astfel încât să nu începeți de la zero de fiecare dată când cineva telefonează pentru a cere ajutor sau pentru a urmări o conversație cu un vânzător, un serviciu pentru clienți sau chat live.

Salesforce, cel mai mare CRM din afacere, este ocupat integrând AI în tot ceea ce fac. Odată cu lansarea lui Einstein, accentul se pune pe furnizarea de previziuni și recomandări care să poată fi acționabile, care pot ajuta compania să ajungă la nivelul următor. Aceste informații vă pot ajuta să vă antrenați reprezentanții de vânzări, să ajutați agenții de servicii, să faceți referiri în direcția corectă și să vă oferiți noi modalități de a vă uita la datele pe care le aveți deja.

Dacă acum colectați date despre fiecare interacțiune cu clientul (și ar trebui să o faci), atunci AI vă poate ajuta să transformați aceste date acțiuni care pot aduce dividende mari, punându-vă cu un pas înaintea competiției.

Antrenarea echipei de vânzări cu ajutorul instrumentelor avansate

Pentru majoritatea întreprinderilor mici, echipa de vânzări este modul în care generați venituri. Când considerați că vânzările sunt esențiale pentru succesul SMB, atunci nu doriți să puneți instrumentele potrivite în mâinile lor pentru a îi ajuta să reușească?

Instrumentele AI cum ar fi Gong, Jog și Chorus au fost dezvoltate cu dvs. în minte, cu capacitatea de a înregistra și de a transcrie fiecare apel pe care îl au reprezentanții dvs. de vânzări. Apoi pot compara strategiile pe care le folosesc angajații îi vânzări cu cele pe care le folosește cea mai performantă echipă de vânzări și oferă o analiză bazată pe alegerea cuvântului sau raportul dintre timpul petrecut ascultând și timpul petrecut vorbind.

Cu alte cuvinte, puteți utiliza instrumentele AI pentru a împărtăși tehnici de succes în întreaga echipă, fără a fi nevoie de o revizuire cuprinzătoare. În schimb, puteți să începeți cu ceea ce funcționează și să descoperiți ingredientul secret care vă va transforma afacerea, potrivit CoxBlue.

Răspundeți clienților la întrebări 24/7 utilizând Chatbots

Chatbot-urile (chat-urile administrate de roboți) sunt una dintre cele mai simple modalități prin care AI vă poate ajuta direct afacerea dvs. mică. Fie că este vorba despre Facebook Messenger sau Whatsapp, puteți lansa acum un chatbot cu abilități minime de programare. În loc să vă concentrați asupra tehnologiei, pur și simplu trebuie să luați în considerare ce fel de lucruri este cel mai probabil să întrebe un utilizator și apoi să dezvoltați un script cuprinzător care să îi poată ajuta. (În timp ce AI se îmbunătățește și mai bine la recunoașterea dorințelor clienților dvs., ar fi mai bine să vă gândiți la aceasta ca la o interfață de utilizator care permite unei persoane să interacționeze direct cu compania dvs.)

Blocurile de chat cu care vă întâmpinați clienții vă pot economisi mult timp atunci când apar întrebări frecvente. Dacă vă gândiți la asta, un procent mare din apelurile dvs. în fiecare zi sunt probabil în legătură cu același lucru: La ce oră sunteți deschis? Livrați la adresa mea? Ai acest articol în stoc? La aceste tipuri de întrebări este relativ ușor de răspuns, dar acestea sfârșesc prin a consuma o grămadă din timpul echipei dvs., care ar putea fi mai bine petrecut pentru construirea afacerii tale.

Inteligența artificială este populară pentru un motiv întemeiat. De la recomandările filmului până la controlul vocal, am integrat AI în viața noastră, iar clienții dvs. nu sunt diferiți. Dacă nu o fac deja, se așteaptă ca afacerea dvs. să utilizeze în curând această tehnologie.

Eliberați-vă resursele umane și managementul utilizând Chatbots pentru a răspunde la întrebările frecvente

Întrebările despre timpul liber, politicile companiei, asistența medicală, procedurile standard de operare și multe altele apar tot timpul, dar acestea nu sunt neapărat probleme cu care vă doriți ca HR-ul să își petreacă cea mai mare parte a timpului. Din fericire, noi soluții HR chatbot sunt dezvoltate tot timpul pentru a vă ajuta să vă adresați întrebărilor de rutină și asigurați-vă că oamenii dvs. se concentrează asupra a ceea ce contează cel mai mult. Dacă petreceți o mult timp îngrijindu-vă de echipea dvs., ar fi posibil să încercați să obțineți mai mult ajutor dintr-o soluție AI.

Sursa foto: Unsplash