Ce poți afla despre succes de la Malcolm Gladwell

Ce poti afla despre succes de la Malcolm Gladwell

Popularele cărți ale autorului Malcolm Gladwell includ: “Blink”, “Outliers” și “The Tipping Point”, iar pasaje din acestea sunt adesea citate de oameni atât din interiorul lumii de afaceri cât și din exteriorul ei.
Deși Gladwell are succes de ani de zile, acesta și-a petrecut începutul carierei luptând să câștige recunoaștere pentru munca sa.
Chiar dacă nu ești un scriitor ca Gladwell, poți aplica abordările lui pentru a-ţi ajuta produsele, serviciile și ideile să se bucure de succes.

Testează-ţi ideile
Gladwell își petrece sute de ore vorbind și trimiţând e-mail-uri altor scriitori despre ideile pe care vrea să le folosească pentru cărți viitoare. De asemenea, el vorbește în public despre idei din cărțile anterioare și explorează idei noi în podcastul său „Revisionist History”.

În timp ce vorbește, el măsoară reacția publicului pentru a-și da seama ce este interesant sau plictisitor. Gladwell folosește, de asemenea, argumente din partea publicului său pentru a îmbunătăți calitatea ideilor sale.
Această practică de testare publică a ideilor îi ajută pe Gladwell să învețe să se ajusteze pentru a fi mai clar și concis. El este, de asemenea, capabil să decidă dacă să se extindă sau să taie din lucrările viitoare.

El spune: „Actul de a explica o idee altcuiva este o modalitate foarte bună de a-ți da seama cum să spui povestea.”
Poți testa ideile de afaceri prin trimiterea de e-mailuri către colegii tăi și solicitând feedback, prezentând versiunile anterioare ale muncii tale către clienți și obținând reacții iterative, în loc să aștepți până când vei finaliza produsul sau serviciul la care lucrezi.

Muncește, apoi promovează-ţi munca
Cartea de debut, nonficţiune a lui Gladwell, „The Tipping Point”, este una dintre cele mai faimoase lucrări ale sale. În această carte, el explică cum lucrurile mărunte pot face o mare diferență.
Gladwell folosește ca exemplu principiul lui Pareto 80/20. Această lege susţine că 80% din muncă este făcută de 20% dintre participanți.

Cu toate acestea, „The Tipping Point” nu a fost un succes imens. . . cel puțin la început.
Gladwell a spus: „Cartea nu a performat bine la început … Mi-am spus că dacă voi continua turneele și discuţiile pentru promovarea acesteia, s-ar putea să-și revină. Ce am făcut practic, a fost să o promovez la nesfârșit timp de doi ani”.

Citește Sfaturi esențiale pentru antreprenorii ambiţioşi, de la Elon Musk