Ingredientele secrete pentru o creștere continuă a afacerii tale

Ingredientele secrete pentru o crestere continua a afacerii tale

Care este secretul din spatele creșterii consecvente? Cum reușesc anumite companii să prospere și să crească pe parcursul suișurilor și coborâșurilor? E o chestiune de mentalitate? Ce putem învăța de la acele companii care au atins un model de creștere stabilă de-a lungul deceniilor?

Munca grea, talentul, dedicația, angajamentul față de excelență și mai multă muncă. Aceste lucruri alcătuiesc formula secretă, nu atât de secretă, folosită de companiile care au atins o creștere consecventă. În plus, conducerea acestor companii are o gândire orientată spre viitor. 

Scurtăturile nu sunt muncă grea

Scurtăturile arată inteligent. Arată eficiente, ușoare, rapide și fără efort. Oferă șansa de a livra un volum mai mare cu puțin sau deloc efort. Dar nu se califică la „muncă grea”. Să lcrezi inteligent și să ții pasul cu cele mai bune practici este crucial pentru calitatea produsului tău, pentru că doar asta contează: calitatea, pentru că asta vede clientul. Efortul minim este ceea ce oferă competitorul tău, calitatea inferioară a altora este ceea ce îndeamnă clienții să vină la tine. Să le răsplătești încrederea cu scurtături înseamnă un compromis pe care nu îl vor accepta, scrie business.com

Durerea ta e durerea mea

Suntem cu toții familiarizați cu conceptul punctelor de vedere ale unui client. Prea des în acesste zile, întreprinderile văd problemele clienților ca loc în care pot prelua conducerea privind un client. În schimb, ar trebui să observați neajunsurile și problemele clienților și să vă întrebați cum le puteți face viața mai bună prin produsul companiei.

Dacă ai stabilit că vrei să îmbunătățești viața clienților tăi, vei găsi inevitabil că munca ta a devenit mai grea. Dar asta e un lucru bun întotdeauna.

Raritate= valoarea

Munca ta grea te va face valoros pentru că devii rar. Tehnologia și cele mai bune practici evluează mereu și continuă să se îmbunătățească. Ore și zile întregi sunt salvate din acest proces. Dar nevoile clienților evoluează constant, la fel și provocările pe care le vei întâlni odată cu satisfacerea ascestor nevoi.  De asta multe companii folosesc tehnologia ca să strângă date calitative de la clienți.

Companiile au, de asemenea, un mare succes folosind puncte de contact personalizate pe tot parcursul relației, astfel încât clientul simte cu adevărat că contează. Pe măsură ce multe companii fac mai mult pentru a reduce timpul petrecut cu clienții, companiile aflate în continuă dezvoltare lucrează din greu pentru a se asigura că clienții sunt importanți. Pare destul de simplu. Cu cât lucrați mai mult pentru a face lucrurile simple, cu atât mai mult compania dumneavoastră va deveni o specie rară.

Sursa foto: Unsplash