Sustenabilitatea schimbă felul în care facem afaceri

Sustenabilitatea schimba felul in care facem afaceri

Sustenabilitatea a devenit aproape sinonimă cu credibilitatea în afaceri. Consumatorii, investitorii și agențiile de reglementare sunt mai exigenți decât atunci când vine vorba de practici de afaceri responsabile din punct de vedere social și ecologic. Ideea de a deveni „verde” pentru a reuși în afaceri este una relativ nouă. În generațiile anterioare, a fost suficient să vinzi un produs sau un serviciu de calitate. Clienții nu au întrebat despre lanțurile de aprovizionare, despre salarii sau amprenta de carbon. Dacă o companie a fost condusă în mod etic era strict problema consiliului de administrație.

Toate acestea s-au schimbat odată ce milenialii au început să își schimbe puterea de cumpărare. Milenialii reprezintă o pătrime din populația noastră și se estimează că vor cheltui 1,4 miliarde de dolari în 20202.

În timp ce tineretul iubitor de avocado a fost acuzat că a ucis totul, de la cereale până la proprietate, milenialii au fost aduși fără îndoială în lumina reflectoarelor. Ideea lor de a trăi verde și de cumpăra local, însoțită de preocupări precum schimbările climatice și egalitatea socială, a determinat un număr tot mai mare de întreprinderi să găsească noi metode etice și durabile pentru a avea succes, scrie business.com

Iată cum sustenabilitatea transformă întreaga afacere de la consumator la investitor.

Consumatorii își susțin valorile prin intermediul cardurilor de credit

De la interdicția de paie de plastic din 2018 la reacția campaniei Nike Kaepernick, cheltuielile de consum sunt din ce în ce mai strâns legate de convingerile personale despre diverse lucruri, precum ecologism, comerț echitabil cu egalitatea politică.

Un studiu Edeman, care a cuprins opt țări, a constat că 64% dintre consumatori sunt cumpărători care se bazează pe valori, adică aleg, schimbă, evită sau boicotează un brand bazat pe poziția sa pe probleme sociale.

Ar putea fi un avantaj pentru afacerea și cauza ta dacă poziția ta rezonează cu baza de clienți. 89% dintre consumatori pot schimba brandurile cu unul care se asociază unei cauze bune, iar 66% sunt chiar dispuși să plătească o primă pentru bunuri mai durabile.

Lipsa de sinceritate nu te va duce nicăieri. Este esențial să alegi o misiune sau o cauză de care să te simți pasionat și să o sprijini prin afacerea ta.

Sustenabilitatea nu este doar o inițiativă corporatistă. Este timpul să fim sustenabil. Și dacă afacerea ta e mare sau mică, nu există lipsă de cauze de mediu, organizații comunitare și oportunități caritabile de sprijin. Este mai ușor ca oricând să ai un impact pozitiv.

Sursa foto: Unsplash