Articol de: Gabriela Streza, Business Development Director, Valoria
Rolul oricărui specialist în marketing este acela de a obține cât mai multe leaduri (cereri) pentru business. Dar acest lucru nu este posibil fără o strategie de generare a cererii bine gândită. Numai atunci când compania are o strategie corectă de generare a cererii se pot genera leaduri de calitate.
Reducerea rolului funcției de marketing la creșterea vizibilității sau a notorietății brandului este puternic limitativă și conduce la ineficiențe de utilizare a bugetelor alocate acesteia. Având în vedere acest lucru, am abordat aici cele trei tendințe principale din partea de generare a cererii, care sper să ajute companiile să înțeleagă importanța acestei abordări.
1. Live streaming
Conținut video are succes și este apreciat pe toate platformele de social media.Transmisia live pe social media a câștigat rapid popularitate printre brandurile care au ca obiectiv să crească interacțiunea cu clienții lor actuali sau potențiali.
Din ce în ce mai multe companii fac transmisiuni live, în special webinarii și webcasturi, pentru a atrage clienți. Un studiu recent arată că 32% dintre directorii de marketing ai companiilor B2B cred că webinarele sunt tactici esențiale în marketingul de conținut, iar 58% spun că au inclus deja transmisiunile live în planul de marketing de conținut.
În B2B transmisiunile live și conținutul video, în general, au următoarele arii de utilizare:
• Educarea cererii: Companiile folosesc videoclipurile ca postări de blog-uri, fac sesiuni de discuții și seminarii live pe teme de interes pentru a spori angajamentul. Efectul pozitiv este poziționarea ca experți din industrie.
• Comunicarea de brand: Prin multiple categorii de conținut video (live sau înregistrat) companiile pot evidenția valorile brandului, misiunea pe care o au în mediul de afaceri și în comunitate, modul în care mențin angajații implicați, colaborarea cu clienții etc. Aceste tipuri de video sunt apreciate în măsura în care dau o imagine autentică a ceea ce se întâmplă în interiorul companiei.
• Transmiterea live a evenimentelor: Fie o conferință la care te duci sau o conferință pe care o organizezi. De exemplu, aveți posibilitatea să transmiteți imagini de la lansarea unor produse sau servicii noi.
Citește și Brand-urile nu ar trebui să creadă tot ce citesc despre ele în online