Ar fi timpul să vă pregătiți planul de marketing pentru sezonul sărbătorilor

Ar fi timpul sa va pregatiti planul de marketing pentru sezonul sarbatorilor

În funcție de produsele și serviciile pe care le vindeți, probabil vă gândiți deja la modalități de a vă maximiza activitatea afacerii pentru sezonul de cumpărături care urmează de sărbători.

Chiar dacă nu vindeți obiecte care sunt oferite drept cadouri în mod tradițional, ați putea, totuși, să profitați de tendința de creștere a cheltuielilor. Dacă mulți dintre consumatori sunt deja în starea de spirit a cheltuielilor, de ce să nu valorifiați acest lucru? Acum trebuie doar să vă dați seama cum să ieșiți din mulțime.

Personalul, inventarul și fluxul de numerar vor fi toate importante în acest sezon. Pentru marketing, luați în considerare următoarele lucruri.

1. Gândiți-vă mai mult la valoare și mai puțin la reduceri

Atunci când oamenii se gândesc la cumpărăturile de sărbători, se gândesc la reduceri. Din acest motiv, aproape toată lumea oferă reduceri. Pentru a vă diferenția, nu mai este nevoie să faceți reduceți mai mari, ci doar să „vindeți” o poveste mai bună.

Există o categorie în creștere a consumatorilor care apreciază o legătură cu brandul, deoarece caută mai multă autenticitate în brandurile cu care se asociază. Cel mai bun mod de a face acest lucru este de a integra storytelling-ul în campaniile voastre. Celebra campanie ”WestJet Christmas Miracle” este un exemplu excelent în ceea ce privește modul în care un brand a devenit viral și a câștigat o cantitate enormă de expunere online.

Citește și: Cum să-ți creezi un brand vizibil pe piața locală

2. Pregătiți un buget de publicitate și rămâneți la el

Una dintre nemulțumirile care vin din partea multor retaileri este că, deși vânzările au crescut în perioada cumpărăturilor de sărbători, profitul net nu a crescut. Luați-vă timp pentru a vă stabili toate cheltuielile viitoare și faceți o prognoză a vânzărilor. Ar fi bine să vă implicați și contabilul în acest proces. Abia apoi decideți cât de mult sunteți dispus să investiți în cheltuielile de publicitate.

3. Identificați canalele potrivite pentru distribuirea mesajului

Publicitatea nu mai este la fel de simplă ca altă dată, prin publicarea unui anunț în ziarul local sau cumpărarea unui spot TV. Astăzi, există o multitudine de modalități de a vă lansa promoțiile pe piață.

Ceea ce utilizați depinde de mai mulți factori, inclusiv de bugetul vostru, de moment și, mai ales, de locul în care ar putea fi publicul dorit. Ar trebui să vă concentrați pe remarketing-ul listei curente de clienți prin e-mail sau trebuie să creați o campanie de Facebook Ads orientată spre cuplurile tinere? O acțiune de direct marketing ar fi mai eficientă decât un filtru pe Snapchat? Acestea sunt câteva dintre posibilele întrebări la care trebuie să răspundeți înainte de a lansa orice fel de campanie de marketing.

4. Creați toate materialele de marketing acum

După ce ați luat deciziile asupra unui buget și canalelor pe care le veți folosi în strategia voastră, va trebui să creați toate materialele promoționale cât mai curând posibil.

Odată ce începe sezonul de cumpărături, ultimul lucru pe care vi l-ați dori este să creați grafica pe ultima sută de metri. Mulți designeri freelanceri vor fi, probabil, ocupați, la fel și angajații voștri. În unele cazuri, s-ar putea să vi se ceară o taxă în plus, ceea ce ar însemna cheltuieli nedorite în registrul vostru.

Identificați canalele pe care le folosiți, pregătiți-vă grafica și salvați o copie. Păstrați-o la îndemână, pentru a avea acces ușor la momentul potrivit.

Este important să fiți pregătiți pentru a începe o nouă campanie de marketing indiferent de perioada anului. Și este cu atât mai important atunci când se instaurează nebunia de sărbători. Acea perioadă a anului este adesea plină de activități suplimentare care necesită mult timp și efort atât în afaceri, cât și în viața personală. Luați-vă timp să planificați lucrurile acum, astfel încât să nu pierdeți din vedere lucrurile din vedere mai târziu.

(Foto credit: StockSnap / Pixabay.com)