Cum să-ți creezi un brand vizibil pe piața locală

Cum sa-ti creezi un brand vizibil pe piata locala

În calitate de startuper sau de antreprenor cu experiență, nu trebuie să ignori niciodată importanța marketingului în comunitatea locală. Nu există nici o îndoială că strategiile de marketing online sunt, în general, rentabile și ușor de măsurat. Cu toate acestea, poate fi extrem de complicat să câștigi încrederea publicului online – mai ales cu mii de alte mărci similare.

Dacă îți dorești rezultate rapide și sigure, tweakyourbiz.com are câteva sugestii de strategii de marketing tradițional și online, dar și cum le poți combina ca să-ți poziționezi brandul pe harta locală.

1. Promovează-te în prin evenimente locale

În fiecare comunitate, ar trebui să existe multe oportunități care să atragă atenția pieței. O modalitate prin care îți poți expune brandul este să participi la evenimente locale, cum ar fi un târg sau un festival. Dar, mai mult decât o simplă prezență, ai nevoie de o strategie care să îți alinieze brandul cu tema evenimentului. De exemplu, dacă există un eveniment local de conștientizare a sănătății, evidențiază modul în care compania ta se ocupă de sănătatea și siguranța la locul de muncă. Dacă este posibil, răspândește mesajul oferind produse gratuite: tricouri, pixuri, huse pentru telefon sau alte produse din gama industriei în care te-ai lansat.

Dacă nu există evenimente locale planificate în viitorul apropiat, consideră opțiunea de a lansa chiar tu unul, cu ajutorul altor companii locale sau al unui speaker influent. Acest lucru te va ajuta să economisești din costuri și să atragi mai mulți participanți. De asemenea, poți maximiza expunerea evenimentului prin intermediul rețelelor sociale.

2. Fii sponsor la concursuri

În plus față de participarea la evenimente, poți crește gradul de recunoaștere a brandului oferind produse gratuite drept premii. De exemplu, dacă vinzi articole sportive, caută competiții locale care sunt deschise pentru sponsorizări.

Astfel, pe lângă faptul că acest pas îți va crește vizibilitatea în comunitate, vei găsi și potențiali parteneri, fie că este vorba despre parteneri de business, fie despre media.

Citește și: Ce tendințe în marketing trebuie să știi pentru startup-ul tău în 2017