Beneficiile împuternicirii angajaților din diverse departamente

Beneficiile imputernicirii angajatilor din diverse departamente

Angajații vor să se simtă importanți, iar atunci când compania pentru care lucrează crede în munca lor, devin mult mai productivi și mai implicați.

Împuternicirea angajaților este o artă pe care liderii trebuie să o stăpânească. Ca proprietar de afaceri, angajații dvs. ar trebui să fie cel mai valoros activ pe care îl aveți, deoarece performanța lor este direct legată de succesul afacerii dvs.

Citește și: Trei lecţii despre schimbare

Ce înseamna împuternicirea angajaților?

Împuternicirea angajaților se referă la distribuirea unui grad de autonomie și responsabilitate resurselor dvs., oferindu-le putere de decizie cu privire la sarcinile lor organizatorice specifice. Asta include o autonomie funcțională limitată pentru personalul superior, managerii, directorii și angajații, scrie business.com.

Ideea din spatele împuternicirii angajaților este de a se asigura că, la nivel psihologic, fiecare angajat simte că eforturile sale sunt valoroase pentru companie. Acest lucru crește responsabilitatea în cadrul echipelor dvs.

Împuternicirea poate avea de asemenea forma de a permite indivizilor să inoveze în domeniul lor de expertiză și să le fie permise încercări și erori. Îi ajută pe angajați să lucreze în zona lor de confort în timp ce își îmbunătățesc continuu productivitatea.

Mesajul împuternicirii

Atunci când companiile își împuternicesc angajații, mesajul pe care îl trimit trebuie să fie precis. Mesajul ar trebui să poată alinia resursele la valorile și obiectivele companiei pe termen lung. Ideea este să le spunem angajaților că avem încredere în ei pentru a face apelul care este în interesul cel mai bun al obiectivelor noastre.

Pentru aceasta, angajații trebuie să înțeleagă viziunea companiei pentru care directorii executivi pot face pași specifici.

Citește și: Ca să învățăm trebuie, mai întâi, să dezvățăm

Mesajul pe care îl trimiteți ar trebui să reflecte un sentiment de încredere din partea conducerii superioare față de angajați, deoarece ajută la creșterea încrederii și a eticii de lucru a resurselor dvs.

De asemenea, îi face pe angajați să se simtă mândri de munca pe care o desfășoară, deoarece unul dintre lucrurile pe care angajații le urăsc cel mai mult este să simtă că munca pe care o desfășoară nu îi avantajează în niciun fel.