Cele cinci tipuri de cumpărători și cum îi faci să achiziționeze mai mult

Cele cinci tipuri de cumparatori si cum ii faceti sa achizitioneze mai mult

Cumpărătorii  joacă cel mai important rol în industria de retail. De fapt, clientul este șeful real într-o afacere și este responsabil de profitul acesteia. Cumpărătorul este cel care achiziționează produsele și examinează calitatea acestora. Prin urmare, este important ca un magazin să-și păstreze clienții, să atragă clienți noi și să dezvolte afacerea. Pentru a gestiona cumpărătorii, organizațiile ar trebui să urmeze un anumit fel de abordări, cum ar fi segmentarea sau divizarea clienților în grupuri, deoarece fiecare client trebuie considerat valoros și profitabil.

Iată o descriere mai detalită a celor cinci tipuri principale de clienți și modul de abordare a acestora, după cum le prezintă managementstudyguide.com

Cumpărătorii fideli

Aceste tipuri de clienți sunt mai puține la număr, dar generează mai multe vânzări și profit în comparație cu alți cu clienți, deoarece sunt cumpărătorii complet satisfăcuți. Acești clienți vizitează magazinul în repetate rânduri de-a lungul timpului, de aceea este esențial să interacționați și să țineți legătura cu ei în mod regulat prin telefon, email, poștă sau social media. Clienții loiali își doresc o atenție individuală, care necesită răspunsuri politicoase și respectuoase din partea furnizorului.

Citește și: 24 de opțiuni pentru a crește puterea marketingului prin recomandare (WOM)