Cum să pui pe picioare o microîntreprindere online

Cum sa pui pe picioare o microintreprindere online

Există câțiva pași pe care îi puteți urma pentru a vă garanta succesul atunci când începeți o afacere mică online. Mii de oameni pornesc și cresc afaceri de succes, făcând următoarele:

  • Găsiți o nevoie și îndepliniți-o
  • Scrieți conținut care vinde
  • Proiectați și construiți un site ușor de utilizat
  • Folosiți motoarele de căutare pentru a conduce traficul pe site-ul dvs
  • Stabiliți o reputație de expert pentru compania dvs.
  • Conectați-vă cu clienții și abonații dvs. prin e-mail.
  • Creșteți veniturile prin reduceri și promoții

Oricine, de la un începător până la un antreprenor online experimentat, poate beneficia de acest proces în învățarea modului de a începe o afacere online, scrie entrepreneur.com.

Pasul 1: Începeți o afacere care să satisfacă o nevoie

Majoritatea oamenilor care abia încep o afacere fac greșeala de a căuta un produs și abia apoi piața destinată acestuia.

Pentru a vă spori șansele de succes, începeți cu o piață. Trucul este să găsiți un grup de oameni care caută o soluție la o problemă, dar nu găsesc multe rezultate. Internetul facilitează acest tip de cercetare de piață:

Vizitați forumurile online pentru a vedea ce întrebări își pun oamenii și ce probleme încearcă să rezolve.

Citește și: Sfaturi pentru a lansa o afacere online de succes

Efectuați cercetări de cuvinte cheie pentru a găsi cuvinte cheie căutate de mulți oameni, dar fără o concurență mare cu alte site-uri.

Verificați competitorii potențiali vizitând site-urile lor și observați ceea ce fac pentru a satisface cererea. Apoi, puteți utiliza ceea ce ați învățat și puteți crea un produs pentru o piață care există deja – și să o faceți mai bine decât concurența.

Pasul 2: Scrieți conținut care se vinde

Există o formulă dovedită de conținut de vânzări, care îndrumă pe clienți în procesul de vânzare din momentul în care ajung până în momentul în care fac o achiziție:

  • Stârniți cu un titlu convingător.
  • Descrieți problema pe care o rezolvă produsul dvs.
  • Stabiliți-vă credibilitatea ca brand care rezolvă această problemă.
  • Adăugați mărturii ale unor persoane care v-au folosit produsul.
  • Vorbiți despre produs și despre beneficiile celui care îl utilizează
  • Faceți o ofertă.
  • Asigurați-vă o garanție puternică.
  • Creați urgență.
  • Cereți oamenilor să îl cumpere

Trebuie să vă concentrați asupra modului în care produsul sau serviciul dvs. este capabil să rezolve problemele oamenilor sau să le îmbunătățească viața. Gândiți ca un client și întrebați „Ce face acest produs pentru mine?”

Pasul 3: Proiectați și construiți site-ul

Citește și: Ce este managementul reputației online?

După ce ați obținut piața și produsul și ați blocat procesul de vânzare, acum sunteți gata pentru designul site-ului . Nu uitați să-l păstrați simplu. Aveți mai puțin de cinci secunde pentru a atrage atenția cuiva – altfel, au dispărut pentru totdeauna. Câteva sfaturi importante de reținut:

  • Alege unul sau două fonturi simple pe un fundal alb.
  • Faceți navigarea clară. simplă și la fel pe fiecare pagină.
  • Folosiți grafică, audio sau video numai dacă vă îmbunătățesc mesajul.
  • Includeți o ofertă de înscriere la lista de abonați, astfel încât să puteți colecta adrese de e-mail.
  • Faceți procesul de cumpărare ușor- nu mai mult de două clicuri între clientul potențial și plată.
  • Site-ul dvs. este magazinul dvs. online, așa că faceți-l ușor pentru clienți.

Pasul 4: Folosiți motoarele de căutare pentru a conduce potențialii clienți pe site-ul dvs.

Publicitatea cu plată pe clic este cea mai simplă modalitate de a obține trafic pe un site nou. Are două avantaje: în primul rând, anunțurile PPC apar în paginile de căutare imediat, iar în al doilea rând, anunțurile PPC vă permit să testați diferite cuvinte cheie, precum și titluri, prețuri și abordări de vânzare. Nu numai că obțineți trafic imediat, dar puteți utiliza și reclame PPC pentru a descoperi cele mai bune cuvinte cheie cu cea mai mare conversie. Apoi, puteți distribui cuvintele cheie pe site-ul dvs., ceea ce vă va ajuta clasarea în rezultatele căutării organice.

Pasul 6:  Utilizați puterea de marketing prin e-mail pentru a transforma vizitatorii în cumpărători.

Când creezi o listă de opțiuni, creezi unul dintre cele mai valoroase active ale afacerii online. Clienții și abonații dvs. v-au dat permisiunea de a le trimite un e-mail. Asta inseamna:

  • Le dați ceva ce ei au cerut.
  • Dezvoltați relații cu ei.
  • Răspunsul este măsurabil 100%.

Comercializarea prin e-mail este mai ieftină și mai eficientă decât tipărirea, televizorul sau radioul, deoarece este foarte direcționat.

Citește și: De ce ar trebui afacerea ta online să investească în marketingul offline

Oricine vizitează site-ul și se înscrie pe lista de abonați este foarte important. Și nu există un instrument mai bun decât e-mailul pentru a urmări acei vizitatorii care se pot transforma în cumpărători.

Internetul se schimbă atât de rapid încât un an online este egal cu aproximativ cinci ani în lumea reală. Dar principiile modului de a începe și a dezvolta o afacere online de succes nu s-au schimbat deloc. Dacă începeți doar o afacere mică online, rămâneți la această secvență. Dacă ați fost online, faceți o recenzie rapidă și vedeți dacă există un pas pe care îl neglijați sau nu ați apucat niciodată să îl faceți în primul rând.

Sursa foto: Unsplash