Pașii necesari pentru deschiderea unui magazin de vânzare cu amănuntul

Pasii necesari pentru deschiderea unui magazin de vanzare cu amanuntul

Visul de a începe o afacere cu amănuntul poate deveni cu ușurință realitate. Poate implica multă muncă la început în momentul în care porniți propria afacere, dar cu planificarea potrivită, oricine își poate atinge obiectivele. Următorii pași pentru începerea unei afaceri cu amănuntul ar trebui să fie utilizați ca ghid înainte de a deschide magazinul, scrie thebalancesmb.com

1. Alegeți o structură juridică pentru afacerea dvs. de vânzare cu amănuntul

Alegerea structurii organizatorice juridice adecvate pentru afacerea dvs. este una dintre cele mai importante decizii pe care le veți lua. Deși este posibil să vă schimbați structura ulterior, acesta poate fi un proces dificil și scump. Prin urmare, este mai bine să luați decizia corectă înainte de a începe propria afacere. Cea mai comună structură este un SRL.

Citește și: Managerii estimează o creştere moderată a numărului de salariaţi în construcţii şi comerţul cu amănuntul

2. Alegeți un nume

Găsirea unui nume poate fi ușoară pentru unii, dar alții se luptă cu acest pas mult timp. Având în vedere existența atâtor branduri pe rețelele de socializare și a căutărilor online, ar trebui să aveți grijă să selectați un nume care să poată comunica cine sunteți rapid. Prea des, retailerii selectează un nume care este inteligent pentru ei sau doar un cuvânt sau numele lor, dar acestea devin dificile pentru traficul de căutare organică și SEO. Dacă este nevoie să vă explicați numele ales, va fi destul de greu să păstrați o prezență online puternică. Numele companiei dvs. ar trebui să comunice clar ceea ce vindeți. De exemplu, dacă aș numi magazinul meu Hudson, oamenii habar nu aveau ce vând sau de ce ar trebui să vină să mă vadă.  Este în regulă să includeți numele de familie în titlu.  De exemplu, Hudson Tools sau Hudson’s Hardware. Există o anumită valoare pentru un nume de familie, în special în retailul independent din comunitățile mai mici.

Citește și: Avantajele și dezavantajele comerțului electronic

4. Determinați produsele sau serviciile dvs.

A alege marfa potrivită pentru magazinul dvs. este echilibrul perfect dintre artă și știință. Și toate produsele au nevoie de servicii care să le sprijine, fie reparațiile sale, fie pur și simplu ambalarea cadourilor, luați în considerare acel „ceva în plus” care ar avea succes în magazinul dvs.

5. Determinați-vă canalele

Fiecare mod în care un client poate face afaceri cu dvs. este cunoscut sub numele de canal. Vei avea un magazin online, precum și un magazin fizic? Vei face catalog sau comenzi telefonice? Vei avea o aplicație mobilă? Retail-ul este o lume omnichannel astăzi. Clienții se așteaptă să poată angaja și să cumpere de la un retailer în mai multe moduri. Trebuie să determinați în prealabil ce canale veți avea.

6. Cercetare și cunoașterea legilor

Documentați-vă ce licențe de afaceri și autorizații aveți nevoie pentru a deschide un magazin. Înainte de a începe propria afacere, aflați ce legi reglementează tipul dvs. de magazin cu amănuntul.

Luați în considerare consultarea cu un avocat și un contabil, deoarece fiecare vă vor ajuta să vă organizați în mod corespunzător afacerea.

Citește și: Sfaturi pentru dezvoltarea eficientă a unei afaceri de comerț electronic

7. Definiți experiența dvs. pentru clienți

De departe, cel mai important lucru pe care îl puteți face este acest pas. Milenialii ne spun că preferă în continuare să cumpere dintr-un magazin fizic (63 la sută) decât dintr-unul ​​online. Dar ei cer o experiență diferită de cea pe care o pot obține online. Prea multe întreprinderi de retail eșuează deoarece omit acest pas. Ei se concentrează pe produse, design și uită de experiența pentru clienți

8. Scrieți un plan de afaceri

Planurile nu reușesc dacă nu sunt în scris. Dar importanța redactării unui plan de afaceri este modul în care sunteți obligați să luați în considerare toate unghiurile și toate domeniile activității dvs. Este necesar să faceți cercetări și planificări ample. Acesta este un pas pe care nu îl puteți sări. Vă va lua cel mai mult timp până la finalizare, dar există o corelație certă între succesul magazinului și un plan de afaceri bine scris.

Iată care sunt domeniile cheie pe care trebuie să le abordeze planul dvs. de afaceri:

  • Analiză competitivă
  • Plan de marketing
  • Experienta clientului
  • Planul angajaților (pe cine angajați și de ce)
  • Planul de management (orar de muncă, etc)
  • Proiect financiar (previziuni pe 3-5 ani)

9. Găsiți o locație

Locul unde alegeți să vă faceți afacerea cu amănuntul, va avea un impact major asupra a tot ceea se întâmplă cu magazinul. Diferența dintre selectarea locației greșite și site-ul potrivit ar putea fi diferența dintre eșecul afacerii și succesul acesteia.

Alegerea locației potrivite este esențială. Cu toate acestea, trebuie să echilibrați cea mai bună locație cu bugetul dvs. Nu depășiți bugetul pentru locul perfect. Înainte de a semna contractul de închiriere, luați în considerare a doua cea mai bună locație.

Citește și: Noi tendinţe în comerţul electronic internaţional

10. Stabilirea relațiilor de vânzători

O afacere cu amănuntul de succes depinde foarte mult de oferirea unui produs potrivit, la prețul corect, la momentul potrivit. Prin urmare, este esențial pentru succesul afacerii dvs. să puteți localiza cele mai bune surse pentru produsele respective. Pe măsură ce faceți acest pas pentru a începe o afacere de vânzare cu amănuntul și a decide ce produse sau linii de produse doriți să vindeți, este momentul să găsiți locuri pentru a cumpăra acele articole.

Prin stabilirea relațiilor, vorbim despre selectarea furnizorilor care vor fi partenerii dvs. Vânzarea produselor dvs. este doar o parte a relației. Asistența de marketing, retururile, gestionarea articolelor defecte, condițiile de creditare și plăți și termenele limită fac parte din ceea ce trebuie luat în considerare atunci când alegeți furnizorii potriviți pentru magazinul dvs.

11. Definiți politicile magazinului dvs.

Cel mai bun moment pentru a stabili politici și proceduri pentru afacerea dvs. de vânzare cu amănuntul este în etapele de planificare. Anticipând probleme înainte de a vă deschide ușile, puteți alege modul în care veți face față situațiilor speciale, precum și operațiunile zilnice. Acest lucru ajută la evitarea greșelilor odată ce aveți de-a face cu clienții.

Petreceți mult timp antrenându-vă și imitând situații care se pot întâmpla cu ​​angajații dvs. Diversificați situațiile pentru a putea oferi cea mai bună experiență.

Citește și: Mentalitatea și teama de eșec, principalele obstacole pentru cei care vor să pornească o afacere în România

12. Ocupați-vă de marketing

Înainte de a deschide un magazin cu amănuntul, începeți să răspândiți vestea. Puteți contura un plan de marketing care să conțină promovarea vânzărilor, branduire magazinului, și promovarea sa.

Planul dvs. de marketing ar trebui să se concentre pe clienți. De exemplu, pentru unele companii, social media sau Facebook ar putea fi locul în care se află potențialii clienți, deci locul ideal de a investi bani pe o campanie de marketing. Pentru alții, ar putea fi ziarul sau publicitatea stradală din centrul orașului. Toți agenții de publicitate vă vor spune că vă pot oferi expunere.

13. Recrutați cei mai buni oameni pentru afacerea dvs.

Singura modalitate de a oferi o experiență plăcută clienților este să aveți oamenii potriviți care pot face asta.  Acum că milenialii  constituie cea mai mare parte a forței de muncă, acest lucru devine o provocare și mai mare. Angajați oameni pozitivi. Vânzarea și diversele tipuri de tactici prin care poți convinge un client să achiziționeze ceva se învață în timp. Să zâmbești, să fii vesel și empatic, sunt trăsături pe care nu le poți antrena; astfel de trăsături trebuie căutate la angajați.

Citește și: 8 tendinţe care vor influenţa dezvoltarea mall-urilor

14. Deschiderea informală

Înainte de a deschide magazinul „oficial” pentru public, desfășoară o deschidere informală. O deschidere informală este atunci când sunteți deschis pentru afaceri, dar fără anunțuri pentru public. Este o oportunitate de a elimina potențialele probleme.  Fixarea acestor lucruri acum înainte de marea deschidere înseamnă că mai aveți timp de retușuri când începe campania de marketing.

15. Marea deschidere

Nu se deschide niciodată magazinul până când fiecare detaliul nu este pus la punct. Aveți doar o șansă să faceți acea primă impresie, așa că asigurați-vă că toți angajații știu să gestioneze toate situațiile. Nimic nu enervează un client mai mult decât un angajat prost pregătit. Asigurați-vă că angajații dvs. pot spune povestea din spatele ideii magazinului dvs.

Citește și: De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Foto: Unsplash