Cele mai bune metode de a manageria o echipă, atunci când angajații lucrează de acasă

Cele mai bune metode de a manageria o echipa, atunci cand angajatii lucreaza de acasa

Construiți o cultură a feedback-ului continuu

Absența de la birou poate fi benefică, dar dar poate să semene și neîncredere și animozitate. Când oamenii interacționează prin instrumente de chat sau prin e-mail, sentimentele transmise prin limbajul corporal și tonul vocii se pierd. Acest lucru creează un gol emoțional care poate duce la anxietate.

În general, angajații au intenții bune și își respectă semenii, dar este ușor să ia personal un comentariu critic atunci când el este livrat prin text. Oamenii rămân apoi cu teama că cineva este supărat pe ei sau cred că face o treabă proastă, ceea ce îi determină să fie nefericiți și să se retragă din echipă, scrie business.com.

Citește și: Opțiuni aflate la îndemâna angajatorilor în contextul COVID-19

Într-un mediu de birou, aceste tipuri de neînțelegeri se rezolvă în sine în mod natural, pentru că există alte interacțiuni, unde colegii se pot lămuri cu privire la sentimentele și intențiile lor. Cum înlocuim acest mecanism  într-un mediu îndepărtat? Pe scurt, cheia pentru atenuarea anxietății relației din cadrul unei echipe de la distanță este comunicarea.

Sistem de feedback

Furnizarea de feedback critic poate fi dificil pentru oameni, mai ales atunci când nu se pot vedea personal. Pe lângă revizuirile trimestriale ale performanței, multe companii urmează practica feedback-ului continuu la 360 de grade, în care angajații și managerii notează lunar o evaluare a tuturor celor din echipa lor. Pentru a încuraja onestitatea, aceste evaluări sunt împărtășite doar unui manager.

Încurajând pe toți să ofere feedback direct regulat, își dau seama că alții sunt în general recunoscători să audă adevăruri incomode și care reduc nevoia de încurajare în viitor.

Citește și: Deloitte: Piețele financiare, imposibil de previzionat! Încrederea, un indicator important în acest moment

Rezultatul final al unei culturi de feedback continuu este faptul că oamenii învață să-și ofere reciproc avantajul îndoielii într-un mediu îndepărtat. Atunci când intervine anxietatea socială, practica de a oferi feedback îi ajută pe membrii echipei să transforme o emoție negativă într-o discuție pozitivă care creează camaraderie și încredere.

Scrie totul

O diferență majoră între un loc de muncă la distanță și un birou este că oamenii nu sunt în preajmă pentru a răspunde la întrebări. Dacă primiți un e-mail cu detalii lipsă de la un coleg care stă alături, este ușor să vă deplasați și să solicitați clarificări. Într-o echipă de la distanță, de fiecare dată când trimiți un e-mail, scrii un document sau depui un bilet de lucru din care lipsesc informații importante, munca se oprește sau, mai rău, se lasă cu nervi întinși la maximum.

Companiile subliniază că este esențial pentru comunicarea scrisă includerea contextului relevant cunoscut autorului, astfel încât cititorul să poată digera informațiile fără a fi nevoie să parcurgă totul înainte și înapoi.

Citește și: Efectele coronavirusului. Peste 70% dintre companii nu au o strategie pentru astfel de situații

Cum îți poți îmbunătăți scrisul? Multe companii caută următoarele elemente atunci când ghidează oamenii către o comunicare clară:

Obiective: Primul și cel mai important lucru de comunicat este ceea ce încerci să obții. Oamenii cred adesea că obiectivele lor sunt evidente și nu le notează, dar deseori nu sunt.

Opinii cu motive: Un mod cheie prin care comunicarea poate eșua este acela de a nu spune în mod explicit ceea ce gândești. Doar declararea faptelor fără context îi lasă pe cititori să ghicească concluziile tale din aceste fapte.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •