Sarcini pe care trebuie să le automatizezi în procesul de marketing de conținut

Întreprinderile au multe de făcut în timpul procesului de creare de conținut. Cu toate acestea, își pot îmbunătăți semnificativ eficiența automatizând anumite sarcini. În prezent, 75% dintre specialiștii în marketing folosesc instrumente de automatizare, iar 91% consideră automatizarea critică pentru succesul general al programelor lor de marketing, scrie business.com

Automatizarea economiseste timp și le permit oamenilor din echipa de marketing să se concentreze pe alte proiecte importante. Iată câteva sarcini legate de marketing pe care întreprinderile le pot automatiza.

Căutarea cuvintelor cheie

Cu toate că găsirea cuvintelor cheie este crucială pentru a dezvolta o strategie SEO de succes, este nevoie de timp pentru a o face manual. Conform Catalyst Digital, căutarea de cuvinte cheie pentru un site web de dimensiuni medii durează de obicei 12 ore. Cu toate acestea, numeroase instrumente reduc cantitatea de timp necesară pentru găsirea acestor cuvintelor cheie și pot îmbunătăți eficacitatea strategiei dvs. generale de SEO.

Citește și: Lucruri pe care antreprenorii ar trebui să le știe despre SEO

SEMrush, de exemplu, este un software care identifică aceste cuvinte cheie, dar și cuvinte cheie ale concurenților. În plus, Ahrefs este un instrument SEO care automatizează căutarea cuvintelor cheie și oferă analize de backlink și alerte pentru mențiuni de cuvinte cheie. Instrumentul realizează, de asemenea, o analiză a decalajului de conținut, care îi ajută pe specialiștii în conținut de marketing să identifice cuvintele cheie care nu au foarte mare competiție.

Corectare

Conținutul de înaltă calitate este esențial, iar specialiștii în marketing vor pierde încrederea cititorilor în ceea ce privește conținutul plin de erori ortografice și gramaticale. O echipă de marketing poate economisi timp prin automatizarea procesului corectare a articolelor.

Citește și: Calități necesare ale unui team leader în marketing

Gramatic, de exemplu, oferă capabilități de corectare în cadrul programelor de procesare a textelor precum Microsoft Word și Google Docs. Instrumentul scanează conținutul și detectează greșelile de ortografie, gramatică, punctuație și stil. Echipele de marketing pot folosi, de asemenea, extensia Google Chrome a Grammarly pentru a surprinde erori la e-mail-uri, postări în social media etc.