În 2019, nu vă puteți aștepta ca afacerea dvs. să crească fără a aborda o strategie de marketing pe mobil. Marketingul pe mobil își propune să vizeze utilizatorii dispozitivelor non desktop, cum ar fi smartphone-urile și tabletele. Utilizatorii de telefonie mobilă care vin în contact cu brandul dvs. trebuie să aibă o experiență pozitivă care să îi facă să revină. În caz contrar, vă lipsește crearea de conversii și generarea de vânzări, scrie entrepreneur.com
De ce ar trebui să aveți o strategie de marketing pe mobil?
Google își schimbă și actualizează constant algoritmul pentru clasarea conținutului. Ia în considerare modul în care utilizatorii interacționează cu site-urile web și care dintre ele oferă cea mai ușoară experiență pentru a găsi conținut. Este crucial să vă aliniați practicile de marketing în funcție de indexarea Google, astfel încât site-ul dvs. să apară în top atunci când publicul țintă efectuează o căutare.
Citește și: Marketingul autentic, calea spre consumatorul digital
La începutul anului 2018, Google a introdus o primă indexare pentru mobil. Aceasta înseamnă că Google folosește versiunea mobilă a unei pagini web pentru indexare și clasare, astfel încât celor care folosesc dispozitivele mobile să le fie mai ușor să găsească și să interacționeze cu conținutul site-urilor. Când crawler-urile Google indică faptul că o pagină este prietenoasă în ceea ce privește varianta de mobil, motorul de căutare adaugă aceste informații la baza de date și o prezintă utilizatorilor de telefonie mobilă. Acest lucru crește șansele ca un site web optimizat pentru mobil să apară în top pentru utilizatori, care pot naviga cu ușurință și interacționa cu acesta.
Pe scurt, dacă doriți să aveți conținut care să apară într-o căutare Google, trebuie să utilizați practici pentru mobil în toate domeniile de marketing. Acestea includ site-ul dvs. web, social media, email marketing și multe altele. Dacă utilizatorii de telefonie mobilă nu le pot accesa, adică nu sunt optimizate, pierdeți conversiile și feedback-ul.
Citește și: SMS Marketing – Cum să comunici cu succes pe mobil
Cum să vă perfecționați campaniile de marketing pe mobil
Există numeroase studii și statistici care subliniază importanța experienței pe mobil:
Mai mult de jumătate din traficul online din toată lumea provine de la dispozitive mobile.
Potrivit Google, 89% dintre consumatori pot recomanda un brand dacă au o experiență pozitivă folosind un dispozitiv mobil.
Până în 2021, se așteaptă ca vânzările online să genereze 9% din totalul comerțului electronic cu amănuntul.