Întrebarea cheie din spatele gestionării reușite a managementului

Intrebarea-cheie din spatele gestionarii reusite a managementului

Ați semnat o inițiativă de transformare a afacerii, iar echipa dvs. lansează în primă etapă un nou sistem de management al informațiilor pentru întreprinderi.  Totul pare în regulă, până  când un grup de angajați boicotează noul software și sesiunile de training asociate acestuia.

Cercetările demonstrează că rezistența utilizatorilor este un factor-cheie în succesul sau eșecul noilor tehnologii și sisteme. Clișeul conform căruia oamenilor nu le place schimbarea nu este complet adevărat, însă unii angajați ar putea să se opună ideilor noi pe care nu le înțeleg sau din care nu simt că fac parte.

Dacă puteți răspunde la o întrebare fundamentală, atunci întregul program de transformare devine mai puțin descurajant. Ce trebuie să fac?

Dacă cineva se ridică într-o sesiune de training sau un workshop și întreabă „ ce trebuie să fac?”, atunci știi că procesul de schimbare va funcționa. Printr-o astfel de întrebare, angajații demonstrează dorința de a se schimba și vă cer să le explicați cum pot face acest lucru.  Dacă puteți arăta că noua soluție le ușurează viața, există o mare șansă să adopte repede schimbarea și să îi încurajeze și pe cei din jurul lor să o facă, scrie ceomagazine.

Schimbarea este tot mai naturală în afaceri. Cele mai multe sarcini de job s-au schimbat în ultimul deceniu, la fel ca și instrumentele și modurile de lucru obișnuite. Odată înțeleasă, schimbarea este pozitivă. De exemplu, videoconferințele au economisit cheltuieli și povara nenumăratelor zboruri pe distanțe lungi. Îmbunătățirile tehnologiilor mobile și accesul la internet au revoluționat modul și locurile în care lucrăm.

Rezistența apare atunci când schimbarea și necesitatea acesteia nu sunt comunicate bine și beneficiile nu sunt clare pentru fiecare angajat. Este indispensabil să demonstrăm angajaților să eforturile schimbării sunt benefice față de eforturile persistării într-o metodă învechită și ineficientă.

Există numeroase tehnici de învățare și de formare. Tehnologiile virtuale de învățare și e-learning sunt flexibile, rentabile și permit utilizatorilor să învețe în ritm propriu. De asemenea, acestea necesită o cultură specifică de învățare, în care utilizatorii sunt mulțumiți de libertatea pe care aceste tehnici le oferă. Nu investiți într-un nou sistem de e-learning pentru a lansa un program de formare mare dacă echipele preferă învățarea directă. Modificarea ar trebui să fie condusă în contextul culturii de învățare din organizația dvs.

Gestionarea schimbărilor nu va fi niciodată o „mărime potrivită pentru toți”, dar programele axate pe nevoile utilizatorilor au o rată de succes mai mare. Sunt disponibile acum pachete de soluții de gestionare a schimbărilor care furnizează module personalizabile care vă vor ajuta să treceți prin etapele de pregătire, implementare și post-implementare ale programelor de gestionare a schimbărilor. În acest fel, puteți crea un schimb de experiențe pentru utilizatori, care vă ajută să faceți adoptarea uniformă și naturală.

 

Sursa foto: Unsplash