Lucruri pe care antreprenorii ar trebui să le știe despre SEO

Lucruri pe care antreprenorii ar trebui sa le stie despre SEO

Sporirea vizibilității afacerii dvs. și generarea de mai multe vânzări nu înseamnă doar crearea unui site web. Având în vedere cât de mult ajută internetul o afacere, mulți antreprenori vor să faibă o prezență online, de cele mai multe ori printr-un site.

Cu toate acestea, a construi un site nu înseamnă că toată munca este făcută. Dacă doriți ca afacerea dvs. să aibă succes online trebuie să acordați atenție și altor detalii. Consumatorii trebuie să vă găsească ușor site-ul. Aici intervine optimizarea motoarelor de căutare (SEO), scrie entrepreneur.com

Citește și: Pași pentru implementarea SEO înainte de lansarea unui site

SEO este o colecție de tehnici care îmbunătățește clasarea unui site web în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare (SERP) ale Google etc. Cu cât un site web se află mai în față clasamentului privind căutările, cu atât are o șansă mai mare ca utilizatorii să îl viziteze.   Toate vizitele înseamnă trafic organic, ceea ce ar putea duce la conversii mai mari pentru afacerea dvs.

Așa cum puteți vedea, creșterea vizibilității afacerii dvs. și generarea de mai multe vânzări nu înseamnă doar crearea unui site web. Iată șapte lucruri despre SEO pe care antreprenorii ar trebui să le cunoască.

Optimizarea paginii

SEO pe pagină se referă la tehnicile pe care le implementați pe site-ul dvs. web pentru a atrage atenția motoarelor de căutare, ale căror crawlere sau automatizări caută pe internet cuvinte cheie relevante introduse de utilizatori.

Printre numeroasele tehnici de optimizare pe pagină pe care le puteți utiliza ieste și crearea unei meta descrieri pentru fiecare pagină. O meta descriere este în esență un scurt rezumat al unei pagini web. Un meta tag este un fragment de text care apare în codul sursă al paginii; nu apare pe pagina în sine. Prin urmare, acest lucru este ceea ce motoarele de căutare oferă ori de câte ori un utilizator tastează acel cuvânt în motorul de căutare.

Citește și: Motivele pentru care orice start-up trebuie să facă SEO

Optimizare off line

SEO în afara paginii se referă la pașii companiei dvs. pe SERP-uri. O metodă este crearea de legături cu alte site-uri care să ducă în final pe pagina dvs.

Articole scrise de invitați- este un exemplu principal al unei acțiuni SEO în afara paginii. Puteți scrie un articol în calitate de invitat pe un blog, iar la final să puneți adresa site-ului dvs, pentru ca cititorii să dea click.

White hat SEO

Google și alte motoare de căutare au stabilit reguli și condiții pe care toate site-urile speră să le îndeplinească, pentru a se ridica în rezultatele căutărilor. White hat SEO se referă la optimizarea practicilor care respectă aceste reguli.

Crearea și menținerea de conținut de înaltă calitate, ușurința navigării pe site-ul dvs. web, creșterea vitezei paginilor dvs. și îmbunătățirea experienței de utilizator (UX), sunt câteva dintre practicile white hat SEO, care vă ajută să creați un site de afaceri etic, sustenabil și de succes.

Citește și: De ce campaniile SEO nu sunt potrivite pentru orice business

Black hat SEO

Orice tehnică menită să îmbunătățească rezultatul căutărilor care nu respectă regulile și condițiile setate de motoarele de căutare intră sub egida black hat SEO. Dacă sunteți prins- și veți fi- site-ul dvs. Poate fi banat pe Google și alte motoare de căutare.

Printre numeroase tactici black hat SEO se numără: prea multe cuvinte cheie, content duplicat/copiat, cuvinte cheie irelevante, clickbait, etc.