Șapte strategii pentru a vă dezvolta afacerea online

Sapte strategii pentru a va dezvolta afacerea online

După cum spuneam și cu alte ocazii, este foarte important ca afacerile să fie prezente în social media, iar acest lucru este cu atât mai important dacă vorbim despre cei care fac antreprenoriat online. Dezvoltarea unei afaceri online nu este simplă și există câteva aspecte importante care trebuie luate în considerare, după cum relatează entrepreneur.com

Citește și: Producerea unei prezențe puternice în social media: studiu de caz – Starbucks

1. Nu copiați alți antreprenori

Clienții cumpără de la cei pe care îi cunoaște, îi place și în care au încredere. Ei nu cumpără de la străini. Când vor să cumpere, vor cumpăra de la antreprenorul pe care îl copiați. Utilizați schemele care funcționează, dar nu fiți o clonă. Modelați-vă succesul, dar nu-l copiați. Lăsați-vă vocea să se facă auzită și construiți o afacere a voastră.

2. Fiți clari despre cine este publicul vostru principal

Dacă încercați să ajungeți la toată lumea, nu veți ajunge la nimeni, deoarece eforturile voastre se vor risipi. Cu cât sunteți mai specifici cu publicul țintă, cu atât mai ușor veți gestiona procesul de marketing, ceea ce va crește, în ultimă instanță, afacerea voastră. Când faceți acest lucru, vă veți concentra asupra strategiilor. Branding-ul și mesajul trebuie să fie foarte clare.

3. Păstrați lucrurile simple

Mențineți-vă site-ul simplu și aerisit. Chiar dacă WordPress oferă o varietate de opțiuni pentru widget-uri și plugin-uri, nu aveți nevoie de toate acestea. Atunci când cineva vizitează site-ul vostru, nu ar trebui să fie nedumenriți. Aflați care sunt cele mai mari dificultăți pe care le întâmpină publicul țintă. Creați produse și servicii care ajută la rezolvarea acestor probleme. Actualizați și repetați procesul.

4. Nu vă bazați exclusiv pe social media

Chiar dacă nu puteți ignora social media, nu o faceți să fie strategia numărul unu pentru trafic și interesul consumatorilor. Ideea principală este că trebuie să vă construiți afacerea pe platforma voastră, nu pe cea a altcuiva. Vreți ca oamenii să se înscrie în baza voastră de e-mail-uri și să interacționeze cu voi personal, nu doar în social media.

5. Concentrați-vă pe ceea ce este important

Există o mulțime de informații pe care le puteți învăța online. Cele mai multe dintre aceste lucruri nu sunt relevante pentru etapa în care se află afacerea voastră. Dacă sunteți în construcție, probabil că nu ar trebui să învățați despre SEO. Dacă acceptați articole de la autori externi și vă construiți publicul în alte moduri, SEO-ul va veni în mod firesc, astfel încât timpul vostru este mai bine investit în guest post-uri.

Evaluați etapa în care vă aflați în călătoria voastră antreprenorială și rămâneți la ceea ce vă va ajuta în acest moment. Nu cădeți victime supraîncărcării de informații, deoarece vă poate împiedica să faceți progrese. Viteza cu care puneți în aplicare este ceea ce vă aduce succes în afaceri.

6. Nu vă fie teamă să puneți un preț corect

Ar fi minunat să ajutați gratuit cât mai mulți oameni, dar aveți și voi facturi de plătit sau poate și o familie de întreținut. Dacă adăugați valoare, ar trebui să vi se plătească un preț corect. Amintiți-vă  că voi construiți o afacere, iar o afacere nu poate supraviețui dacă nu face bani. Prețurile vor fi justificate atâta timp cât vă concentrați să vă deserviți bine clienții și să adăugați valoare vieții lor.

7. Continuați să mergeți spre obiectivele voastre

La sfârșitul zilei, dacă vreți ca acest lucru să vă reușească, trebuie să decideți că veți continua în pofida la orice. Perseverența este ceea ce face ca afacerea voastră să crească. Chiar dacă nu ați făcut procesul pe care ați vrut să-l faceți în acest moment, nu puteți renunța. Aveți rabdare. Acest lucru necesită timp pentru a fi construit. Cu efort concentrat, puteți construi o afacere online puternică sau puteți crește prezența afacerii voastre în online.

Utilizați aceste șapte strategii pentru a vă optimiza eforturile. Aveți răbdare și construiți ceva care să ajute publicul vostru țintă.

(Photo credit: FirmBee / Pixabay)