Wealth Manager – un job dedicat milionarilor

Specialistul de acest gen, pe langa faptul ca ofera servicii financiare exclusiviste si consultanta personalizata, este un indrumator personal al clientului

Deoarece Wealth Managementul este în creștere pe piața din România, ca o alternativă pentru clienți (milionari și family offices) să își investească banii într-un mod productiv, am apelat la Călin Nechifor – Wealth Manager pentru Clear Capital Markets, în Londra – să ne explice câteva lucruri despre acest domeniu.

„Specialistul de acest gen, pe lângă faptul că oferă servicii financiare exclusiviste și consultanță personalizată, este un îndrumător personal al clientului, este mereu alături de acesta. Astfel, se creează o relație emoțională, de încredere pe termen lung. În Londra, sectorul se adresează celor care vor să fie tot mai activi atât pe bursă, cât și pe piața de capital, prin tranzacționarea cotidiană a acțiunilor, a titlurilor de stat sau a indicilor bursieri.“

Călin gestionează averile milionarilor din lumea întreagă, îi ajută pe aceștia să-și înmulțească banii prin metode financiare corecte și eficiente. De peste zece ani, își tranzacționează încrederea în raport cu clienții, fiindcă pentru ei randamentele oferite de serviciile standard de pe piață nu mai sunt o soluție.

„Clienții sunt tot mai educați din punctul de vedere financiar, iar asta e bine, pentru că ei caută un profesionist, cu care să se consulte atunci când iau decizia de a-și investi economiile, și apreciază faptul că cineva le acordă timp și know-how. “

Diminețile unui Wealth Manager încep cu discuțiile telefonice, pentru că vorbește zilnic cu clienții săi despre fiecare tranzacție, pe care urmează să o facă împreună.

„Pentru mine, fiecare zi e o provocare, fiindcă strategia de trading e diferită de la client la client. Cu unii tranzacționez în fiecare zi, iar cu alții o dată pe lună. Procesul e simplu: de la identificare și până la implementare sunt doar două etape: analiza nevoilor clientului și evaluarea potențialului financiar al acestuia. Din punctul de vedere operațional, se face o profilare pentru a evalua nivelul de risc (scăzut, mediu sau ridicat), astfel încât să i se poată oferi produsele financiare potrivite. Întâlnirea față în față cu potențialul client este extrem de importantă, deoarece acolo se face transferul de credibilitate și i se prezintă strategia de trading.“

  •  
  •  
  •  
  •  
  •