Motive pentru care businessul tău stagnează

Mulți antreprenori se plâng de faptul că businessul lor a atins un plafon și nu mai întregistrează nici o creștere sau ritmul de dezvoltare a încetinit drastic. Produsul este bun, serviciul de customer funcționează impecabil, clienții sunt constanți, dar businessul în sine nu mai crește. Ceea ce nu realizează mulți este că ei înșiși ar putea fi, de fapt, cei care țin afacerea în loc, este de părere Chelsea Berler, antreprenor, autor pentru Entrepreneur.

Ce trebuie făcut în această situație? De obicei, răspunsul este: o campanie agresivă de marketing sau o nouă rundă de investiție. Înainte de a cheltui bani, analizați cu grijă ce se petrece în interiorul companiei pentru a vedea dacă nu cumva problema este mai profundă de atât, dar este de asemenea natură încât poate fi rezolvată fără costuri.

Mai jos, veți descoperi câteva posibile cauze pentru care un business se poate plafona:

1. Un business plan învechit sau eronat

Înainte să îți începi businessul, atunci când ți-ai creat planul de afaceri, ai pornit dintr-o perspectivă care cu siguranță s-a modificat pe parcurs. Sau poate multe dintre lucrurile prevăzute în planul inițial s-au petrecut diferit și nu te-ai mai obosit să recalibrezi întreaga strategie. Important este să afli dacă acum business planul tău este în continuare de actualitate.

Dincolo de modificările prin care a trecut propria companie, nu uita că piața, contextul economic, clienții și serviciile cerute sunt supuse, la rândul lor, schimbărilor.