Tehnici de SEO care asigură primele locuri în căutările Google

Tehnici de SEO care asigura primele locuri in cautările Google

Să te asiguri că oamenii care petrec timp pe internet te pot găsi ușor,  ar trebui să fie o prioritate pentru orice proprietar de afaceri.

Fiecare antreprenor are nevoie de un plan de marketing solid. În mod tradițional, acesta implica reclamele, panourile publicitare sau publicitatea pe diverse canale media. Astăzi, marketingul digital a luat locul acestor practici, și pentru că este atât de prezent, afacerile ar trebui să se concentreze asupra acestui tip de publicitate.

Este simplu, atunci când ai nevoie de un doctor, un restaurant bun sau o cazare, ce faci întâi? Cauți pe Google. Așadar, ca proprietar de afaceri, ar trebui să te asiguri că prezinți oferta ta acolo unde merge toată lumea: pe internet.

Optimizarea motoarelor de căutare nu este un proces ușor. E nevoie de răbdare și perseverență pentru ca afacerea ta să apară în topul reultatelor căutării pentru expresii relevante. Însă făcut corect, beneficiile sunt uriașe, scrie business.com.

Iată ce poți face pe cont propriu pentru a îți asigura un loc bun în rezultatele căutărilor Google:

Revendicați înregistrarea  „Compania mea” pe Google

Fiecare afacere are nevoie de o listare pe Google. Așa se afișează pe hărțile Google companiile. Este, dacă vrei, noul „Pagini aurii” și este primul loc în care consumatorii merg atunci când caută un nou serviciu.

Citește și: Tactici de SEO pe care fiecare afacere trebuie să le implementeze

Dacă nu ești sigur cum să faci asta, Google are un site de asistență excelent care te poate orienta în direcția corectă. Accesează-l pentru a putea revendica înregistrarea „Compania mea pe Google”.

„Compania mea pe Google”  îți permite să introduci informații despre afacerea ta, care ajută clienții să te găsească și să cunoască mai multe despre afacere înainte de a face o achiziție. Iată o listă de lucruri pe care să te asiguri că le ai pe listă:

  • Numele afacerii
  • Adresă
  • Numar de telefon
  • website
  • Program
  • Descriere
  • Fotografii

Obține și răspunde la recenzii pe Google

Acest lucru merge mână în mână cu înregistrarea „Compania mea pe Google”. Recenziile sunt atât de importante pentru orice întreprindere mică, mai ales dacă ești nou într-o zonă sau încerci să obții noi oportunități față de concurenți. Dar cum poți determina clienții să lase recenzii?

Cea mai bună metodă de a-i determina pe clienți să-ți lase recenzii, este de a-i invita pur și simplu să facă acest lucru. Clienții fericiți nu se gândesc adesea să lase recenzii, iar clienții furioși vor fi mai mult decât fericiți să ofere un review. Așadar, atunci când ai un client care consideră bună experiența lor cu afacerea ta, întreabă-l dacă ar fi dispus să lase o recenzie pe Google. Cel mai rău lucru care se poate întâmpla este să spună că nu.

Citește și: Lucruri pe care antreprenorii ar trebui să le știe despre SEO

Următorul pas cu recenziile, după obținerea lor, este să le răspunzi. Când te înregistrezi în „Compania mea pe Google”, ai acces la conectare, ceea ce îți permite să răspunzi la toate recenziile pe care le primești. Este important să răspunzi la toate recenziile, atât negative, cât și pozitive. Pentru recenzii negative, asigură-te că răspunzi într-un mod politicos și profesional, chiar dacă ești furios.

Un lucru de care trebuie să ții cont este că nu este rău să obții recenzii proaste. Acest lucru te ajută să arăți uman, iar dacă răspunsul este unul politicos, în care încerci să rezolvi problema, oamenii vor avea și mai multă încredere în compania ta.

Înregistrează-ți compania pe mai multe site-uri

Ai acces la „Compania mea pe Google”, dar există și alte site-uri web pe care te poți înregistra. Aceste înregistrări, denumite în mod obișnuit referințe din lumea SEO, conferă afacerii tale mai multă credibilitate, deoarece Google vede informațiile despre companie verificate din mai multe surse. Cu cât ai mai multe înregistrări, cu atât mai bine.

Asigură-te că cel puțin numele companiei, adresa și numărul de telefon (numite și NAP) sunt exact aceleași pentru toate înregistrările. Orice inconsecvență îți poate face mai mult rău decât bine. Asta înseamnă că dacă aveți „SRL” la sfârșitul numelui companiei pe Google, trebuie să te asiguri că este acolo pe toate înregistrările online.

Citește și: Pași pentru implementarea SEO înainte de lansarea unui site

Site-urile pe care ar trebui să îți înscrii compania:

  • Bing
  • Yelp
  • Facebook
  • Foursquare
  • CitySearch
  • ExpressUpdate
  • MapQuest

Configurează setările pe pagină

Există mai multe setări pe pagină la care Google „este atent” pentru a oferi utilizatorilor informațiile corecte în rezultatele căutării. În funcție de sistemul de gestionare a conținutului (CMS) pe care site-ul tău este construit, este posibil, sau nu, să ai nevoie de ajutorul dezvoltatorului web privind aceste setări. Dacă ai un CMS simplificat, de obicei te poți conecta la site și vei găsi un câmp pe fiecare pagină pentru aceste articole:

  • Titlul paginii
  • Meta descriere
  • Rubricile
  • Conținutul corpului
  • Imagine alt text
  • URL

Citește și: Motivele pentru care orice start-up trebuie să facă SEO

 

În fiecare din aceste zone de pe orice pagină a site-ului poți adăuga fraze relevante pentru a ajuta Google să vadă despre ce este vorba.

Dar SEO nu se oprește aici. Conține multe alte elemente, iar un specialist în marketing digital te poate ajuta să obții un loc foarte bun în clasamentul Google.

Sursa foto: Unsplash