Tactici de SEO pe care fiecare afacere trebuie să le implementeze

Tactici de SEO pe care fiecare afacere trebuie sa le implementeze

Concentrarea asupra SEO poate face o diferență uriașă în dezvoltarea start-up-urilor. Zicala conform căreia dacă o afacere nu este pe Google, ar putea la fel de bine să nu existe, este valabila de acum 10 ani, și este mai adevărată ca niciodată acum. Pentru microîntreprinderi, dezvoltarea unei prezențe online este vitală și sunt multe feluri de a o realiza, scrie business.com

Unele dintre aceste moduri necesită utilizarea unor tehnici cu care nu toată lumea este familiară. Altele sunt mai simplu de pus în aplicare, dar rezultatul va veni după ceva timp. Mai este posibilitatea de a contracta un profesionist care să se ocupe de această parte.

Citește și: Lucruri pe care antreprenorii ar trebui să le știe despre SEO

Iată câteva tehnici SEO care ar trebui luate în considerare pentru construirea unei prezențe online:

Podcast

Podcast-urile sunt foarte la modă în acest moment și sunt relevante și pentru mai multe industrii. Nu este atât de dificil să configurați unul, mai ales dacă aveți deja la dispoziție alte echipamente audio din alte operațiuni. Și dacă aveți ceva interesant de spus (și știți să o spuneți), un podcast bun poate fi o sursă uriașă de trafic suplimentar pe site-ul principal. Multe companii au adoptat această abordare în ultimii ani, motiv pentru care atât de multe podcast-uri au luat naștere.

Tactici de SEO pe care fiecare afacere trebuie să le implementeze

Rețineți că poate fi un pic aglomerat, așa că trebuie să vă asigurați că puteți ieși în evidență cu conținutul dvs. Un podcast bun înseamnă mai mult decât să vorbești într-un microfon timp de o jumătate de oră. Ar trebui să vă gândiți la un program pe termen lung și la câteva surprize pe parcurs dacă doriți să păstrați lucrurile captivante pentru ascultători.

Citește și: Pași pentru implementarea SEO înainte de lansarea unui site

Servicii profesionale

Nu subestimați potențialul de a angaja un profesionist pentru a face treaba pentru dvs. Aveți multe de câștigat de la colaborarea cu un specialist SEO competen. Uneori, s-ar putea să obțineți o afacere deosebit de bună dacă angajați pe cineva care nu numai că are experiență în SEO, dar vă înțelege în detaliu propria piață specifică. Piața este plină de oportunități excelente pentru partenerii din acest domeniu.

Influenceri

Influencerii sunt o altă modalitate excelentă de a obține ajutor de la profesioniștii care știu ce fac. Un influencer bun poate transforma complet strategia de marketing. Găsiți un influencer bun, tratați-l cu respect și va putea face multe pentru dvs. în ceea ce privește stimularea popularității brandului dvs.

Citește și: Motivele pentru care orice start-up trebuie să facă SEO

Totuși, asigurați-vă că faceți cercetare înainte de a face un parteneriat cu cineva în acest domeniu. Există mulți influenceri pe piață astăzi, iar unii dintre ei vă vor oferi mai multe decât alții. Căutați pe piață pe cineva cu o eficiență dovedită, în loc să vă angajați cu primul pe care îl întâlniți.

Îmbunătățiri tehnice

Există diverse îmbunătățiri tehnice pe care le puteți aduce site-ului dvs. web pentru a vă asigura că este mai vizibil în motoarele de căutare. SEO la nivel tehnic se bazează pe cunoașterea drumului dvs. în jurul HTMLului, în special în ceea ce privește modul în care motoarele de căutare interacționează cu site-ul dvs. web. Lucruri precum  CSS pot fi de asemenea importante. Multe motoare de căutare măsoară performanța de redare a site-ului dvs. ca factor în clasamentul lor.

Acest lucru înseamnă că un site web prost conceput, care folosește o mulțime de resurse, fără un motiv întemeiat, se va situa mai prost în topurile celor mai populare motoare de căutare, comparativ cu unul cu un design atent optimizat. Aceasta din urmă nu este foarte ușor de creat. Dacă nu aveți multă experiență tehnică, este o idee bună să căutați servicii profesionale.

Citește și: De ce campaniile SEO nu sunt potrivite pentru orice business

Concentrați-vă pe detaliile importante

Detaliile contează în SEO – dar nu toate. Concentrați-vă eforturile pe furnizarea de conținut de calitate și crearea de linkuri în zonele care contează de fapt pentru publicul dvs. Nu toată lumea va acorda atenție la e-mailurile dvs., de exemplu, deși sunt o strategie de marketing excelentă în unele cazuri, așa cum am descris mai sus.

Ideea este că, atunci când prioritizați eforturile dvs., asigurați-vă că veți lovi cu putere în zonele care vă vor oferi cel mai bun randament al investițiilor dvs. Aveți timp și resurse limitate la dispoziție, iar când vine vorba de SEO, nu puteți acoperi cu adevărat toate bazele. Dar puteți face multe pentru a utiliza mai multe resurse pe domenii în care acestea contează cu adevărat.

Concentrați-vă pe UX

Experiența utilizatorului (UX) contează mai mult decât ați putea crede. Este esențial să construiți o navigare adecvată și să vă asigurați că vizitatorii dvs. nu se blochează într-o buclă nesfârșită încercând să găsească informații.

Citește și: Nu te mai uita la volumul de cuvinte cheie de căutare. Află noua strategie SEO

Cu toate acestea, nu este un domeniu simplu și, de fapt, poate avea nevoie de multă experiență pentru ca lucrurile să fie bine făcute în acest domeniu. Din această cauză, poate fi o idee bună să plătiți un profesionist pentru a se ocupa de aceste detalii. Lucrul bun este că va trebui să faceți acest lucru doar o dată pentru fiecare reproiectare majoră a site-ului dvs. web.

Acesta poate fi un instrument foarte puternic atunci când este combinat cu o bună expunere la motoarele de căutare, clasamente locale și toate celelalte funcții pe care le-am menționat mai sus.

ȘSEO este un domeniu în continuă evoluție, dacă nu începeți să îl învățați în detaliu acum, veți rămâne în urmă foarte repede în viitor.

Citește și: SEO, un proces care nu se termină niciodată