Marketingul prin e-mail. Practici și tehnici pentru o campanie de succes

Marketingul prin e-mail. Practici si tehnici pentru o campanie de succes

Când e făcut corect, marketingul prin e-mail poate aduce un profit enorm pentru întreprinderi.

Indiferent dacă aveți o promoție interesantă sau doriți să informați abonații despre lansarea unui nou produs, marketingul prin email este o modalitate excelentă de a răspândi mesajul. Creșterea listei de e-mailuri este importantă pentru a rămâne în contact cu clienții, a conținutului de piață și pentru a vă dezvolta afacerea, scrie business.com

Citește și: Patru metode neconvenționale de marketing pentru creșterea afacerii

Marketingul prin e-mail. Cele mai bune tehnici

Marketingul prin e-mail are un randament mare al investițiilor. La fiecare 1 dolar cheltuit pe email marketing, oferă un ROI (randament al investiției) de 43 de dolari. Cu peste 3,8 miliarde de utilizatori de e-mail din întreaga lume, este cel mai important canal de marketing pe care firmele îl folosesc pentru a se conecta cu publicul lor. Dacă neglijați acest sector al strategiei dvs. de marketing, ratați oportunități excelente de extindere a mărcii și atingerea obiectivelor.

Campania dvs. de marketing prin e-mail trebuie să ajungă cât mai departe, astfel încât să vizeze utilizatorii potriviți, să-și transmită mesajul și să producă conversii. Cu toate acestea, fără o strategie adecvată, acest lucru este destul de dificil de realizat.

Unele dintre principalele moduri prin care puteți îmbunătăți performanțele campaniei dvs. de e-mail sunt următoarele:

    • Atrageți atenția utilizatorilor, astfel încât să se înscrie la lista dvs. de e-mailuri
    • Optimizați mesajele pentru utilizatorii de telefonie mobilă
    • Folosiți o formatare corectă
    • Creați apeluri la acțiune care ies în evidență
    • Monitorizați performanței campaniei dvs.
    • Iată mai multe detalii despre fiecare strategie:

1. Atrageți atenția utilizatorilor

În pregătirile pentru campania dvs. de e-mail, trebuie mai întâi să convingeți vizitatorii să se înscrie pe lista de e-mail. În special pentru vizitatorii noi, aceasta nu este o sarcină ușoară. Oamenii știu ce le place și, dacă brandul dvs. nu poate să-i convingă să își ofere informațiile personale în vederea promoțiilor și campaniilor, atunci produsele sau serviciile oferite nu i-a convins suficient.

Citește și: Cum să vă perfecționați campaniile de marketing pe mobil

O modalitate bună de a capta atenția vizitatorilor este folosirea pop-up-urilor pentru a colecta informațiile. Pe măsură ce utilizatorii parcurg site-ul dvs. web și consumă conținutul acestuia, apare un pop-up care solicită adresa de e-mail. Când se înscriu, acum aveți un nou abonat care a investit în marca dvs. Pop-up-urile Lightbox pot crește conversiile campaniei cu 25%, așa că merită să aruncați o privire asupra lor.

O modalitate de a atrage atenția celor care vizitează site-ul dvs. web este atenția prin stimularea formularului dvs. de înscriere. Dacă le oferiți ceva de valoare, cum ar fi un discount sau un voucher, le stârnește interesul și îi încurajează să se înscrie. Asigurați-vă că oferta se aliniază publicului dvs. țintă, astfel încât să știți că este conținutul pe care doresc să îl aibă. Dacă nu, nu veți vedea o diferență în numărul de abonați pe care îl aveți.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •