Agenția de PR Golin are un nou Executive Creative Director

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agenției, îmbinând o abordare de tipul „earned first cu un puternic nucleu de brand și „customer experience”. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The Bridge, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții noștri soluții creative earned first, utilizând instrumente de customer experience, fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

“Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat, la sfârșitul anului trecut, noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global care include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance Radar, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de business, împărtășire și discuții, și CXPR, platforma care reunește informații din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Citește și: Dan Cristian Baloi se alătură echipei P3 în România, ca Head of Acquisitions and Development