Divizia de Retail a UniCredit Bank are un nou şef

Divizia de retail a Unicredit Bank are un nou sef

Începând cu luna august 2016, Septimiu Postelnicu a preluat poziţia de Head of Retail Division în cadrul UniCredit Bank, mandatul său fiind autorizat de către Banca Naţională a României.

Septimiu Postelnicu are o experienţă de peste 18 ani în domeniul serviciilor financiare, în poziţii manageriale din zone diverse de business – atât comercial, cât şi operaţional. Astfel, în perioada 2004-2006 a ocupat poziţia de Managing Director al HVB Leasing România, iar între 2006 – 2008 a fost CEO şi respectiv Coordonator de integrare UniCredit Leasing – HVB Leasing. În 2009, a acceptat poziţia de Head of Global Services al UniCredit Leasing S.p.a., în Milano, coordonând ariile de Organizare, Logistică, IT şi Securitate Europa Centrală şi de Est. În tot acest timp, a fost membru al Comitetului Executiv şi membru al Comitetului de Supraveghere al subsidiarelor UniCredit de leasing din Ucraina, Slovenia şi Ţările Baltice. În 2010, a fost numit Head of Global Banking Services în UniCredit Bank România, responsabil de IT, Operaţiuni, Securitate şi Organizare, coordonând proiecte majore – precum cel de achiziţie a portofoliului de clienţi preluat de la The Royal Bank of Scotland plc – Sucursala România şi pe cele de transformare şi digitalizare ale băncii în România.

„Ne propunem ca, pe termen mediu, să atingem pragul de un milion de clienţi în România şi să devenim un jucător de top în zona de retail bancar digital – inovând şi investind constant pentru a le oferi clienţilor noştri cele mai moderne instrumente şi canale de interacţiune cu banca”, a declarat Septimiu Postelnicu.

Strategia de retail a UniCredit Bank urmăreşte ca principale direcţii îmbunătăţirea permanentă a serviciilor bancare oferite clienţilor prin soluţii simple, rapide şi la îndemână, digitalizarea activităţii şi inovaţia, precum şi dezvoltarea constantă a ofertei de produse – şi, ca rezultat al acestora, creşterea accelerată a bazei de clienţi şi menţinerea unui nivel sustenabil al activităţii.

În acelaşi timp, banca şi-a intensificat demersurile menite să îmbunătăţească gradul de satisfacţie al clienţilor, prin simplificarea şi eficientizarea produselor şi serviciilor pe care le oferă. De exemplu, prin încheierea unui protocol de colaborare cu Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF), care permite eliminarea documentelor de venit pentru clienţii ale căror venituri sunt raportate la ANAF, procesul de acordare a creditelor a fost simplificat, iar viteza de răspuns a băncii la solicitările clienţilor s-a îmbunătăţit semnificativ. În acelaşi sens, prin încheierea unui parteneriat cu Euronet, banca a dublat reţeaua de ATM-uri pe care clienţii săi o pot utiliza beneficiind de condiţii de preţ şi siguranţă similare celor oferite în reţeaua proprie.

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •