O companie românească a câştigat premiul internațional pentru managementul relaţiilor cu clienţii

Compania românească Isopan EST, producător şi distribuitor de panouri termoizolante industriale, a câştigat un premiu internațional pentru implementarea unui proiect CRM realizat de către Synergizer Business Solutions, în Germania.

Derulat în 2014, proiectul Synergizer Business Solutions acoperă întreaga activitate de vânzări a Isopan, care gestionează, de la București, relațiile cu clienții și forța de vânzare din România dar și Moldova, Ucraina, Bulgaria, Ungaria etc și este cu atât mai valoros cu cât a concurat cu implementări derulate pe piețe mature din vestul și centrul Europei.

Citește și: The working dead: Practicile ”arhaice” de management duc la relații deficitare cu clienții

În acordarea premiului, au contat accesibilitatea soluției de pe orice dispozitiv: telefon, tableta sau laptop, funcționalitățile de geomarketing, utilizarea pe mai multe piețe din regiune, posibilitatea de ofertare în opt valute naționale, ergonomia interfeței mobile, integrarea cu soluția Crystal Reports etc.

”Suntem o companie puternică, însă puterea este nimic fără control. Soluţia CRM îmi oferă rapoarte în timp real asupra activităţii de vânzări şi relaţii cu clienţii, astfel am acces la toate detaliile afacerii Isopan şi pot lua cele mai inspirate decizii. Este cel mai bun suport pe care îl poate avea un manager”, a declarat directorul general al Isopan Est, Toni Pera.

La rândul său, directorul general Synergizer Business Solutions, Andrei Zincenco, a apreciat că „managementul Isopan Est a înţeles că implementarea unui sistem de gestiune a clienţilor şi a forţei de vânzare reprezintă o investiţie profitabilă şi nu un cost, iar acest premiu nu face decât să confirme acest adevăr”.

Citește și: Cum să vă recâștigați clienții pierduți

Conform unui studiu realizat de Synergizer la începutul anului, în România, doar 30% dintre companiile mici şi medii utilizează o soluţie CRM, ceea ce se reflectă în nivelul scăzut de productivitate al forţelor de vânzări. Prin comparaţie, în pieţele dezvoltate, conform datelor statistice, rata de utilizare a CRM-ului atinge 80%, iar productivitatea medie este de şase ori mai mare decât în România, conform Agerpres.

Synergizer Business Solutions consideră că utilizarea unei soluţii profesionale pentru gestiunea clienţilor şi a vânzărilor are un impact direct asupra creşterii productivităţii şi, implicit, a cifrei de afaceri.

Synergizer Business Solutions, partener certificat CAS Software AG şi Microsoft Dynamics, este o companie specializată în implementarea de soluţii de business pentru companii din diverse industrii.

(Foto: Synergizer)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •