Cele mai bune cărți din 2019 pentru antreprenori

Cele mai de succes carti ale anului 2019

Dacă ești  în căutarea unui nou mod de a te gândi la afaceri – sau cauți o evadere din a te gândi la afaceri! – iată câteva recomandări grozave.

‘Alchemy: The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life’ by Rory Sutherland

Rory Sutherland, legendarul vicepreședinte al Ogilvy, își folosește anii de experiență pentru a diseca ciudatul comportament de cheltuieli umane într-un mod nespus de distractiv. Alchimia combină cercetarea științifică cu povești hilare și studii de caz ale campaniilor pentru AmEx, Microsoft și altele asemenea. Acest lucru este indispensabil pentru antreprenorii care speră să se conecteze cu o audiență.

‘Very Modern Mantras: Daily Affirmations for Daily Aggravations’ by Dan Zevin

Dacă profilele de Instagram fabuloase ale altor persoane te fac să speri că desertul uimitor pe care tocmai l-au postat o să le provoace toxiinfecție alimentară, aceasta ar putea fi cartea pentru tine. Scrisul plin de umor al lui Dan Zevin este un ghid hilar pentru navigarea prin toate lucrurile din viață care ne fac luptători – de la telefoane sparte până la colaboratori care vin la muncă indiferent cât de bolnavi sunt și multe altele.

Citește și: Cărți pe care să le citești dacă vrei să devii antreprenor

‘Bored, Lonely, Angry, Stupid’ by Luke Fernandez and Susan J. Matt

Această carte examinează modul în care emoțiile noastre au fost exprimate de-a lungul timpului și cum au fost afectate de noile tehnologii pe parcurs. De exemplu: cu mult înainte de Twitter, oamenii se adunau în săli pentru „întâlniri de indignare” pentru a-și stârni furia!  Adevărul este că nu asistăm astăzi la o schimbare masivă: vedem doar următoarea etapă a unei evoluții constante. Bored, Lonely, Angry, Stupid este o carte indispensabilă pentru antreprenori – deoarece antreprenorii sunt agenți ai schimbării și nu pot ceda la apariția noului, scrie entrepreneur.com.

‘Thick’ by Tressie McMillan Cottom

Dacă nu îl urmărești pe dr. Tressie McMillan Cottom pe social media, ar trebui să o faci. În calitate de remarcat profesor de sociologie, rostește adevărul cu putere asupra problemelor de rasă, sex, capitalism și modul în care toate se intersectează, se suprapun și influențează modul în care ne deplasăm prin lume. Această carte îți solicită atenția asupra experienței trăite a femeilor de culoare, în timp ce te invită să explorezi propriul loc în sistemele la care contribuim și de care beneficiem adesea. În calitate de antreprenori care ajută la crearea peisajului consumatorilor, aceasta este o discuție importantă pe care ar trebui să o ascultăm, la care ar trebui să  luăm parte și de care să nu ne îndepărtăm.

Citește și: 4 cărți fundamentale pentru drumul în antreprenoriat

‘The Making of a Manager’ by Julie Zheng

Zhuo împărtășește propriile experiențe (atât capcanele, cât și succesele) la o companie importantă cu cititori care pot avea probleme cu rolul lor de management. O carte recomandată tuturor celor care tocmai au fost promovați în gestionarea oamenilor. Pentru că, la drept vorbind,  este greu și nu există un manager natural născut.

‘Catch and Kill’ by Ronan Farrow

Este captivantă și este o lectură importantă pentru oricine, de orice vârstă, în zilele noastre. În plus, este un exemplu de scriere grozavă care te poartă într-o călătorie.

‘Age of Legend’ by Michael J. Sullivan and ‘The Burning White’ by Brent Weeks

Aceasta este o carte de fantezie, nu de afaceri. Nu te va învăța multe despre cum să îți dezvolți afacerea sau să îți îmbunătățești strategia de social media. Cu toate acestea, poveștile contrastante din spatele modului în care au fost făcute aceste cărți pot oferi lecții despre crearea unui flux de lucru.

Citește și: Cele mai bune cărți de leadership

Cartea lui Sullivan face parte dintr-o serie mai mare și, mai important, pre-scrisă. El a avut proiecte din toate cele șase cărți din serie înainte de a o publica prima, iar următoarele două au anunțat deja datele de publicare. Ceea ce inițial se dorea a fi o trilogie a devenit în cele din urmă o serie de cinci cărți, desfășurându-se pe toată perioada anilor 2010.

The Burning White a fost finala din seria epică a lui Weeks, iar Sullivan va încheia în 2020.