Articol de: Rodica Nicolae, Manager Express
Pe strada Sfinţilor, la nr. 7, în mijlocul unui peisaj prăfuit de vremuri, s-a ivit, aproape peste noapte, o oază de civilitate, de bun-gust, de lumină: Palatul Noblesse. O clădire datând de la 1881, a cărei arhitectură este semnată de Alexandru Săvulescu şi care a avut istoria acestei ţări: o investiţie, comunismul, naţionalizarea, exploatarea improprie, degradarea…
Din fericire, în România, mai există tineri care cred şi investesc în valori. Soţii Loredana şi Silviu Preda au repus în peisaj această casă, cu preţul unei investiţii de un milion şi jumătate de euro, până acolo încât poate fi numită un palat în miniatură. Vă propun o discuţie cu Loredana Preda, owner şi CEO Noblesse Group.
Pornim discuţia de la cel mai recent eveniment petrecut în compania dvs., cel de rebranding, în urma căruia s-a născut o nouă entitate: Noblesse Group. Care este motivaţia acestei mişcări strategice?
În primul rând, procesul s-a derulat pe durata unui an. Apoi, obiectivul avut în vedere a fost acela de a grupa sub o singură cupolă toate brandurile create până acum: Galeriile Noblesse, Studio Insign, Palatul Noblesse şi Asociaţia Culturală Noblesse. Ne-am dorit un nume care să integreze toate aceste direcţii de business. Iar anul acesta, am schimbat şi denumirea Galeriilor Noblesse în Noblesse Interiors, brandul nostru comercial dedicat furnizării de produse premium pentru amenajări interioare, atât pe zona de afaceri, cât şi pe zona rezidenţială.