Un Tomahawk, vă rog!

Tomahawk

La doar 28 de ani, Dragoş Panait, antreprenor şi director executiv la Red Angus Steakhouse şi The Beef Club, se gândeşte deja la tradiţia afacerii sale de familie. A lansat primul restaurant – Red Angus Steakhouse – în 2010, anul acesta a deschis The Beef Club, ambele în Bucureşti, iar investiţiile nu se opresc aici. La începutul anului viitor, Operative Steakhouse Group va tăia panglica unui hotel boutique şi a unui restaurant, în Constanţa.

Ce rol v-aţi asumat în conducerea operaţiunilor grupului şi ce specific are fiecare dintre restaurante?

Mă ocup de managementul a două restaurante: Red Angus Steakhouse, din Centrul Istoric, şi The Beef Club, de pe Calea Dorobanţilor, lângă Televiziunea Română.

Red Angus este motivul pentru care mulți bucureșteni vin, în Centrul Vechi: să mânânce o friptură de vită de calitate, fragedă și cu un gust deosebit. O aducem tocmai din Australia şi Uruguay, pentru că este certificată premium, având o proporţie optimă între grăsime și textură. Restaurantul este și un punct de întâlnire al străinilor și expaților, care sunt familiarizați cu conceptul de steakhouse.

La rândul său, după câteva luni de la lansare, The Beef Club a devenit un loc unde se întâlnesc antreprenori și manageri, care apreciază o bucătărie premium, exclusivistă. De la vită “wagyu” şi homar, până la combinații surprinzătoare de texturi și arome, toate realizate din produse organice și proaspete. Avem peste 70 de sortimente de vin din şapte țări, alese cu atenție de către specialistul nostru.

Care este strategia dvs. de diferenţiere?

Aş spune că mizăm pe servirea ireproșabilă, pe cadrul intim și pe un meniu pregătit sub îndrumarea unui maestru cu stele Michelin, Chef Bjorn van der Horst.

Bjorn vrea să transformăm The Beef Club într-o locație cunoscută și apreciată în toată lumea. Iar noi îi creăm toate condițiile să reușească.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •