Cum să îmbunătăţești modul în care se ţin întâlnirile

Cum sa imbunatatesti modul in care se tin intalnirile

Ne aflăm în acea perioadă din an în care ne analizăm cu toții obiceiurile, inclusiv obiceiurile profesionale. Pentru majoritatea organizaţiilor, asta înseamnă întâlniri – foarte multe întâlniri.

Te poți gândi la obiceiurile de a ţine întâlniri ale echipei tale în același mod în care te gândești de exemplu la alimentaţia ta. Unele întâlniri (și mese) sunt satisfăcătoare, sănătoase și asigură necesarul de energie de care o echipă are nevoie pentru a-și continua cu succes ziua. Unele sunt grăbite, o rutină și total nesatisfăcătoare. Alte întâlniri te lasă cu un disconfort, umflat cu informații nedigerabile și gata pentru un pui de somn.

Toate aceste lucruri fac ca revizuirea modului în care echipa ta își desfășoară întâlnirile să merite să ajungă pe lista de obiceiuri care trebuie îmbunătăţite în anul nou. Există doar o problemă. Nu ţinem întâlniri singuri și din acest motiv depindem și de cooperarea celorlalţi.

Iată unde eșuează analogia cu alimentaţia. Spre deosebire de mese, întâlnirile sunt întotdeauna o activitate de grup. În timp ce s-ar putea să poți influența una sau două întâlniri critice de unul singur, progresul tău va fi limitat până când te vei putea baza și pe oamenii cheie din echipă pentru a-ţi susţine cauza.

Așadar, în acest moment din fiecare an, majoritatea celor ce caută o schimbare în bine își pun întrebări de genul: Cum îi pot ajuta pe ceilalţi lideri din organizaţie să vadă valoarea de a-și aloca timp pentru a concepe intenționat întâlnirile necesare pentru a susține afacerea? Există date și dovezi care să susțină nevoia pentru o concentrare sporită asupra acestui aspect?

Cu siguranţă există și date pentru cei dornici de astfel de instrumente. Dar, doar prin acestea, rareori o persoană este convinsă să ia măsuri pentru o problemă pe care ar prefera să o ignore. Recomandarea este de a încerca această abordare în trei etape pentru obținerea susţinerii celorlalţi pentru ca în final să asimilaţi obiceiuri pentru întâlniri mai bune.

1.Spune povești inspiraţionale legate de întâlniri.

Calea spre întâlniri mai bune începe prin îmbunătățirea în primul rând a unei prime întâlniri. Pentru majoritatea echipelor, primul pas va fi îmbunătățirea unei întâlniri săptămânale cu echipa.

Înainte de a sugera schimbări specifice, trebuie să îţi ajuți colegii să își dea seama de cum crezi că aceste întâlniri ar trebui să funcționeze, spunând poveștile de succes din alte companii. Există sute de povești despre echipe care au găsit modalități de a îndrăgi întâlnirile online. Caută întâlnirile de la Amazon, Google, Pixar, Intel – toate companiile pe care colegii tăi le găsesc aspiraţionale. Sau, poţi căuta povestiri despre modul în care cei mai aprigi competitori ai voștri au întâlniri de succes și împărtăși exemplele pozitive cu echipa ta.

Faptul că apelezi la astfel de povești te ajută să te conectezi atât cu centrele decizionale raționale, cât și cu cele emoționale ale creierului și le oferă tuturor o imagine mentală a ceea ce le ceri să facă.

Citește și 7 semne că în 2019 vei deveni un lider bun