Moduri prin care inteligența artificială îmbunătățește serviciul pentru clienți

Moduri prin care inteligenta artificiala imbunatateste serviciul pentru clienti

Inteligența artificială joacă un rol crucial în stăpânirea serviciului pentru clienți. Până în 2020, folosirea chatbot-urilor în întreprinderi ar putea atinge un nivel constant de 80%.

Consumatorii se așteaptă la timp de răspuns rapid, oferte personalizate și atenție individuală.

Datele colectate cu ajutorul inteligenței artificiale vă pot ajuta să vă îmbunătățiți produsele, proiectarea și asistența.

Vă gândiți să adăugați ajutor extern prin implementarea AI pentru a vă ajuta cu echipa dvs. de asistență pentru clienți? Dacă da, nu sunteți singurul. Experții de afaceri utilizează AI în aproape fiecare industrie. Conform Chatbots Magazine, 80% dintre întreprinderi își vor completa echipa de servicii pentru clienți cu tehnologia chatbot, scrie business.com.

Moduri prin care inteligența artificială îmbunătățește serviciul pentru clienți

Satisfacția clienților se traduce prin mai multe vânzări, mai puține rambursări și experiențe mai bune ale utilizatorilor. O echipă de servicii pentru clienți care funcționează excelent poate îmbunătăți traficul pe site și poate aduce mai multe conversii. Atunci când echipa dvs. de asistență poate face față întrebărilor și problemelor clienților, rezultatul este o afacere mai puternică, care se concentrează pe crearea unei experiențe demne pentru publicul țintă.

Citește și: Ar putea prezice Inteligența Artificială conflictele personale, înainte de o angajare?

Există o mulțime de motive practice pentru care ar trebui să luați în considerare adăugarea AI la echipa dvs. de serviciu pentru clienți. Vom analiza cinci moduri semnificative în care întreprinderile pot îmbunătăți asistența clienților pentru consumatori și angajați.

Ratele de conversie crescute

Consumatorii sunt mult mai puțin dispuși să aștepte pentru informații decât în ​​urmă cu un deceniu. Acum putem primi răspunsuri la toate întrebările noastre doar accesându-ne smartphone-ul. Accesul la asistență de 24 de ore este esențial pentru menținerea vizitatorilor angajați cu brandul dvs. Cercetările arată că sunt de șapte ori mai multe șanse de a converti un avantaj dacă răspunzi în mai puțin de 60 de minute la o cerere sau întrebare.

Chatbot-urile sunt o utilizare excelentă pentru AI, care permite proprietarilor de afaceri să țină legătura cu publicul lor, chiar dacă nu există niciun angajat uman care să răspundă la întrebările lor. Cea mai mare parte a utilizării chat-urilor în această instanță este că îi puteți programa pentru a răspunde la întrebările comune pe care le pot avea consumatorii. Dacă cineva vine pe site-ul dvs. web pentru prima dată și dorește să cunoască prețul mediu pentru serviciile dvs., un chatbot poate direcționa clienții către pagina dvs. de prețuri și chiar le poate oferi o reducere exclusivă dacă acceptă oferta dvs. la fața locului.

În general, AI îi ajută pe proprietarii de afaceri să își crească rata de conversie cu noi vizitatori.

Păstrați clienții existenți

Păstrarea clienților este o parte vitală în dezvoltarea afacerii dvs. Achizițiile singulare sunt benefice, dar creșterea cu 5% a retenției poate crește profiturile cu 25%. Cu alte cuvinte, ar trebui să faceți tot ce puteți pentru a vă asigura că cei care cumpără revin pentru achiziții repetate.

Citește și: Manager PepsiCo: Inteligenţa artificială, din ce în ce mai prezentă în marketingul brandurilor

O echipă competentă de servicii pentru clienți este necesară pentru păstrarea clienților. Să zicem că cineva vine pe site-ul dvs. pentru a doua achiziție, dar în primul rând, vor să știe dacă aveți articole despre produsul care le-a atras atenția. Nu vor petrece toată ziua răsfoind blogul dvs. pentru un singur conținut.

Echipele de servicii pentru clienți care încorporează inteligență artificială pot trata aceste solicitări cu ușurință. În loc să-l lase pe vizitator să caute prin blogul dvs., aceștia pot trimite direct un chatbot pe site-ul dvs. web și pot cere articole despre produs. Botul dvs. va trimite un răspuns imediat și veți avea șanse mai bune de a menține acel client interesat de produsul pe care vrea să îl achizționeze, să aprecieze rapiditatea și ușurința cu care a găsit ceea ce avea nevoie și, eventual, să se reîntoarcă pentru o altă achiziție.