Beneficii ale utilizării social media pentru a crește o microîntreprindere

Beneficii ale utilizarii social media pentru a creste o microintreprindere

Întreprinderile care nu utilizează social media pentru a se conecta cu clienții ratează un potențial de creștere imens. Social media este una dintre cele mai eficiente metode de a-ți dezvolta afacerea.

Învățarea despre publicul țintă vă poate ajuta să luați decizii de marketing informate și analitice. Tactica de marketing pe social media  corectă are ca rezultat  creșterea engagementului, rankingul SEO mai ridicat și dovada socială pentru site-ul dvs. web. Anunțurile personalizate vă pot îmbunătăți vânzările și traficul site-ului, scrie business.com

Proprietarii de afaceri au la dispoziție o gamă largă de instrumente de marketing. Este evident că marketingul social media este unul dintre cele mai eficiente moduri de a vă dezvolta mica afacere.

Citește și: Lucruri pe care antreprenorii ar trebui să le știe despre SEO

Beneficii ale utilizării social media pentru a crește o microîntreprindere

Potrivit HootSuite, în prezent există 4,39 miliarde de persoane online și 3,48 miliarde de persoane care utilizează social media. Ambele cifre au crescut cu 9% față de anul precedent. Acest lucru arată că există o șansă excelentă de a găsi și de a comercializa bunuri și servicii publicului țintă pe diverse platforme de socializare.

Fiecare nișă poate beneficia de expunere suplimentară, oportunități de marketing și șansa de a se conecta cu potențiali clienți. În funcție de industria dvs., experiența dvs. în social media poate fi diferită de altele, dar acestea sunt beneficii generale care se aplică majorității industriilor.

Citește și: Secretele unei strategii de social media reușite

Aflați mai multe despre publicul țintă

Primul și cel mai evident beneficiu al utilizării social media ca instrument de creștere este faptul că vă permite să aflați mai multe despre publicul țintă. Social media este locul în care oamenii merg atunci când vor să își exprime gândurile, opiniile sau experiențele. Cu alte cuvinte, oamenii online sunt mai receptivi la branduri și produse și sunt fericiți să vorbească despre experiențele lor.

Puteți utiliza aceste date verificând profilurile de socializare ale concurenților și grupurile în care oamenii vorbesc despre nișa dvs. De exemplu, dacă ați dori să creați conținut pentru site-ul dvs. de grădinărit, ați intra pe grupul Facebook Gardening 101 și ați vedea ce discută oamenii. Dacă observați că majoritatea membrilor au o anumită problemă în comun sau întrebări similare cu privire la creșterea florilor specifice climatului, puteți adăuga informațiile respective în fișa personală a clienților dvs. și puteți începe să vă gândiți cum să utilizați aceste informații în strategia de marketing a conținutului.

Citește și: Cum să îți îmbunătățești strategia de marketing pe social media