Calitățile necesare pentru a fi un angajat la distanță de succes

Calitatile necesare pentru a deveni un angajat la distanta de succes

Munca de la distanță este un fenomen în continuă creștere. Mulți profesioniști aleg să-și schimbe locurile de muncă de la 9 la 17 pentru flexibilitatea de a lucra de oriunde. Cu toate progresele tehnologice disponibile, mai puține persoane simt nevoia să se limiteze la un birou și încep să vadă libertatea de a lucra de la distanță.

Conform cercetărilor realizate de Buffer, 99% dintre respondenți au spus că ar prefera să lucreze la distanță cel puțin o parte din timp. Din ce în ce mai multe branduri și companii acceptă un astfel de stil de muncă pentru angajații lor, iar managerii HR prevăd că, în următorii 10 ani, 38% din forța de muncă din SUA va lucra de acasă, scrie business.com

Pe lângă posibilitatea de a lucra în pijamale, există multe avantaje pentru obținerea unei poziții la distanță.

Unii ar putea crede că a lucra de acasă și a avea această libertate înseamnă mai puțină productivitate și mai mult timp pentru a face alte lucruri, dar studiile arată că nu este cazul. Într-un studiu recent realizat de Universitatea Stanford, cercetătorii au descoperit că atunci când angajații lucrau de acasă, productivitatea lor a crescut drastic. Timpul pe care-l petreceau de obicei în discuții cu colegii de muncă, făcând naveta la și de la muncă și făcând pauze era acum folosit pentru a completa zilele de muncă incomplete.

Lucrul la distanță este bun și pentru sănătatea ta. În sondajul anual 2018 al FlexJobs, 77% dintre respondenți au spus că un loc de muncă flexibil le va permite să adopte obiceiuri mai sănătoase, precum exercițiile fizice și să mănânce mai bine. Munca de acasă permite oamenilor să lucreze într-un spațiu personalizat, confortabil la alegere, care încurajează o stare de spirit mai sănătoasă.

Lucrul de la distanță este de asemenea bun pentru mediu. Știați că numai în ultimii 50 de ani, oamenii au consumat mai multe resurse decât în ​​toată istoria anterioară? Valoarea reducerilor de gaze cu efect de seră datorate oamenilor care lucrează de acasă este echivalentul luării a 600.000 de mașini de pe drum timp un an. Reduce congestia traficului, reduce resursele de hârtie și scade consumul de combustibili folosit.

Acum că știți de ce munca de la distanță este atât de benefică, iată câteva abilități de care aveți nevoie dacă doriți să reușiți în acest tip de poziție.

Managementul timpului

Când lucrați de acasă, nu aveți colaboratori și șefi în apropiere fizică pentru a vă reaminti să rămâneți la sarcină și să respectați termenele. Când companiile construiesc o echipă de la distanță, caută un muncitor independent care să fie responsabil în gestionarea timpului și programarea proiectelor.

Dacă cineva întârzie în mod constant sau nu se descurcă cu deadline-urile, probabil că munca la distanță nu este pentru ei. Oamenii nu își dau seama că managementul timpului, ca și celelalte abilități necesare, are nevoie de pregătire mentală. Dacă doriți să completați munca și să participați la întâlniri online la timp, este esențial să vă pregătiți mental pentru acele evenimente.

Crearea unui spațiu în mintea dvs. pentru gestionarea timpului este crucială – nu doar pentru muncă, ci în toate domeniile vieții. Veți beneficia atunci când vă prezentați la momentul potrivit și îndepliniți sarcinile în intervalul de timp preconizat. Vă păstrează în formă și vă oferă mai puține motive să vă faceți griji atunci când faceți note mentale despre lista dvs. de activități viitoare.

Există mai multe instrumente și tactici pe care le puteți utiliza pentru a vă gestiona timpul mai eficient. Puteți utiliza un instrument precum Toggl pentru a urmări modul în care vă petreceți timpul și cât timp petreceți pentru fiecare sarcină. Puteți utiliza, de asemenea, tehnica Pomodoro, care este atunci când lucrați timp de 25 de minute la un moment dat și faceți pauze de rutină pentru reîncărcare. Utilizați un calendar de perete sau un planificator de zi pentru a lista sarcinile viitoare și verificați-le pe măsură ce le completați.

Comunicare

Te afli într-un mediu complet diferit atunci când ai o poziție de la distanță. Nu călătorești la muncă în fiecare dimineață, nu interacționezi față în față cu colegii sau nu participi la întâlniri în sala de conferințe pentru a discuta idei. Nu aveți tipul de interacțiune socială pe care o experimentați de obicei la un loc de muncă de la 9 la 5. Dacă vă confruntați cu o problemă, nu puteți pur și simplu să mergeți în biroul managerului dvs. pentru a cere ajutor. Din cauza acestor obstacole, o comunicare puternică este o necesitate dacă doriți să lucrați de la distanță.

Fără o comunicare adecvată, este imposibil să reușești într-o poziție flexibilă. Cei care lucrează de la distanță se bazează pe comunicarea impecabilă a membrilor și a conducătorilor echipei lor pentru a finaliza proiecte, a ști ce se întâmplă în cadrul companiei și pentru a construi o cultură pozitivă a companiei. Este modul în care întreprinderile la distanță funcționează cu succes; fără ea, sunt sortiți să eșueze.

Cunoștințe tehnice

Ar trebui să nu spunem că o poziție de la distanță necesită cunoștințe tehnice. Chiar și companiile care nu sunt la distanță necesită o expertiză tehnică substanțială, deoarece este crucial pentru promovarea și succesul unei afaceri. Așadar, indiferent dacă este meseria ta de a crea site-uri web sau de a-l ajuta pe CEO, competența tehnică este obligatorie.

Este imposibil să faceți mare parte din orice atunci când lucrați de la distanță dacă nu aveți cunoștințe de tehnologie și modul în care este folosită pentru a atinge obiectivele companiei. Companiile de la distanță necesită instrumente și software potrivite pentru a facilita colaborarea și comunicarea. Nu vă puteți aștepta ca o companie de la distanță să vă angajeze dacă nu folosiți abilitățile tehnice necesare pentru majoritatea locurilor de muncă de pe piața curentă.

Colaborare

Posibilitatea abilității de a colabora cu membrii echipei la proiecte este vitală pentru orice companie, dar mai ales pentru cele la distanță. Indiferent dacă faceți o campanie nouă sau lansați un produs nou, modul în care lucrați cu alții oferă recrutorilor o idee despre cum este să vă aibă ca angajat și colaborator.

Deoarece aveți doar internetul pentru a comunica cu colegii și îndeplini sarcinile de lucru, trebuie să dețineți abilitățile pentru a lucra cu alții în mod eficient. Dacă vă luptați cu acest lucru, s-ar putea ca munca la distanță să nu fie pentru dvs.

Sursa foto: Unsplash