Îmbunătățirea prezenței pe social media nu trebuie să coste o sumă mare de bani. 80% dintre utilizatorii de internet la nivel mondial au cel puțin un cont de social media. Diversifică-ți conținutul și folosește evenimente interactive pentru a încuraja implicarea și partajarea.
96% la sută dintre marketerii B2B spun că Facebook este un instrument de marketing valoros.
Vrei să-ți crești pe social media fără să plătești anunțuri? Dacă da, nu ești singurul. Proprietarii de afaceri și marketerii sunt de acord că social media este una dintre cele mai rapide modalități de a-ți crește prezența brandului în 2020. De fapt, 96% dintre marketerii B2B consideră Facebook un instrument de marketing valoros.
Citește și: Cum să îți îmbunătățești strategia de marketing pe social media
Există mai multe afaceri pe platforme precum Facebook, Twitter și Instagram ca niciodată. Drept urmare, unele companii utilizează reclame plătite ca o modalitate de a ajunge la publicul țintă. Adevărul este că această tactică te poate ajuta să observi o schimbare imediat în vânzările și traficul tău, dar creșterea nu este durabilă, scrie business.com.
Creșterea organică este cea mai bună modalitate de a-ți dezvolta prezența afacerii în mediul online, deoarece îți oferă o șansă să afli mai multe despre publicul tău țintă, să creezi rapoarte prin împărtășirea conținutului valoros și să transformi vizitatorii în clienți pe viață.
Aliniază-ți brandul cu cele mai bune soluții pentru rezvolvarea problemelor oamenilor
În primul rând, trebuie să te asiguri că produsele și materialul tău de marketing se aliniează problemelor publicului țintă. Dacă obiectivul tău este de a vinde un produs fără a utiliza reclame plătite, mesajul brandului trebuie să fie clar. Când cineva se potrivește cu profilul tău sau vede că prietenul său a împărtășit unul dintre mesajele tale, va cunoaște scopul produsului sau al mărcii tale?
Citește și: Folosește social media pentru a îți crește afacerea
Cheia pentru a ajunge la publicul țintă este înțelegerea problemelor cu care se confruntă și crearea de conținut care este conceput pentru a le rezolva
Cel mai bun mod de a crea conținut și postări care lovesc problemele publicului tău țintă este cercetând ceea ce se întâmplă online. Uită-te în grupuri de Facebook și pe hashtag-urile Twitter în tendințe pentru a vedea cu ce fel de probleme se confruntă oamenii și folosește asta ca referință pentru postările tale viitoare.
În mod alternativ, puteți efectua un sondaj și poți cere feedback pentru clienți în profilul tău. Roagă utilizatorii să vorbească despre cea mai importantă problemă cu care se confruntă în industria ta. După ce ai compilat suficiente date, poți începe să planifici strategia de marketing de conținut în jurul feedback-ului acestora.
Diversifică-ți conținutul
Credeți sau nu, 80% dintre utilizatorii de internet la nivel mondial au cel puțin un profil de social media. Acest public divers are gusturi distincte în ceea ce privește conținuturile pe care le consumă. Unii oameni adoră vizionarea videoclipurilor, altora le place claritatea vizuală a unei infografii și există o altă demografie care preferă conținutul bazat pe text.
Citește și: Beneficii ale utilizării social media pentru a crește o microîntreprindere
Un truc pe care mulți marketeri îl utilizează este denumit repurposing de conținut. De exemplu, ei iau o postare pe blog și creează un videoclip care redă aceleași informații și publică videoclipul pe platforme precum YouTube. Chiar dacă informațiile sunt aceleași, această diferență va atrage o audiență mai largă. Cercetările arată că aproximativ 45% dintre marketeri intenționează să utilizeze YouTube ca platformă de distribuție de conținut în anul următor.
Cadourile sunt, de asemenea, o modalitate puternică de a încuraja vizitatorii noi să-ți urmărească. De obicei, concursurile online au un premiu simplu precum un card cadou sau un eșantion al produsului tău, dar trebuie să modifici regulile pentru implicarea maximă.