Articol de: Rodica Nicolae, redactor-șef și owner Manager Express
Recent, KPMG în România a anunțat debutul unei noi campanii de brand de angajator, având în centru mesajul „Open for Talent”. Despre acest proiect, dar și despre strategia prin care se reinventează activitatea de resurse umane, am provocat-o la o discuție pe Alina Gheuca, Manager – People, Performance & Culture, KPMG România.
Care este contextul în care navighează un HR Manager dintr-o companie de top?
Domeniul resurselor umane este unul foarte influențat de tehnologie, de la prima revoluție industrială până în prezent și, cu siguranță, privind către viitor. Pe lângă schimbările sistemice aduse de tehnologie și modul în care folosim acea tehnologie pentru succesul în afaceri, HR-ul trebuie să absoarbă diferențele între generații, bătălia pe un număr din ce în ce mai restrâns de candidați, schimbarea percepției asupra muncii. Este un ecosistem de factori foarte complex și cu provocări la o scară din ce în ce mai mare.
Cum se poziționează compania dvs. față de aceste provocări?
Strategia KPMG de resurse umane are în centru ideea de experiență umană, acel ”Customer experience” care transcende relația tranzacțională între angajat și angajator. Pentru KPMG, este esențială acea legătură emoțională pe care oamenii o creează prin interacțiune în organizație, de la momentul inițial al cunoașterii, în cadrul unor evenimente de promovare, până la angajare, dezvoltare profesională și personală în cadrul KPMG și, la final, ieșirea din organizație. Pentru noi, această relație este o călătorie care presupune mai multe stații importante. Acesta este prisma prin care privim toate activitățile și interacțiunile cu candidații și angajații.