Cum să creezi un aspect estetic pentru pagina de Instagram a brandului tău

Brandul personal construit in online are, și el, ca și cel din offline, rolul de a vinde

Instagram este una dintre cele mai bune platforme de socializare pentru promovarea brandului tău online. Conform statisticilor Instagram, peste 200 de milioane de oameni vizitează cel puțin un profil de afaceri pe zi, iar 60% dintre oameni spun că descoperă produse noi pe Instagram.

Citește și: Cum să îți îmbunătățești afacerea de comerț electronic prin Instagram live

Dar, cu atâtea afaceri pe platformă, poate fi greu să ieși în evidență din mulțime. Brandul tău trebuie să fie memorabil dacă vrei să captezi atenția utilizatorilor de Instagram și poți face asta cu o estetică Instagram uimitoare vizual, scrie entrepreneur.com.

Iată cum poți crea o estetică interesantă pentru Instagram pentru brandul tău.

Citește și: De ce nu își permit micile afaceri să ignore Instagramul

Determină-ți personalitatea mărcii

Primul pas către crearea unui aspect estetic atractiv pe Instagram este să determini personalitatea brandului. Personalitatea brandului este un set de caracteristici umane care reprezintă marca ta.
De exemplu, potrivit unui studiu publicat pe ResearchGate, personalitatea de brand a Airbnb este duritatea, emoția, rafinamentul, sinceritatea și competența. Aceste caracteristici pot fi văzute în estetica lor Instagram.

Deci, gândește-te la brandul tău ca la o persoană, ce caracteristici are?

Iată câteva adjective care să vă stârnească imaginația:
Prietenos
Inovatoare
Capricios
Relaxat
Festivă
Determinarea personalității brandului tău te va ajuta să creezi o estetică Instagram coezivă care să îți reprezinte afacerea cu exactitate și să rezoneze cu publicul tău țintă.

Decide ce să postezi

După ce ai decis personalitatea brandului tău, trebuie să decizi exact ce tip de conținut urmează să postezi pe Instagram. Dacă nu îți dai seama în prealabil despre ce tip de imagini și videoclipuri vrei să postezi pe Instagram, probabil că vei ajunge să postezi câte puțin din toate.
Feed-ul de Instagram al Chipotle este faimos pentru glumele lor- asta este tot ceea ce postează.
Dar glumele nu sunt potrivite pentru fiecare afacere. Deci, trebuie să decizi ce ar dori să vadă publicul tău pe Instagram și ce tip de conținut reprezintă personalitatea brandului tău. Vei împărtăși postări utile, informative? Vei partaja conținut generat de utilizator care îți promovează produsul? Citate și imagini inspiraționale?

Citește și: Cum afectează dispariția like-urilor de pe Instagram brandurile și influencerii

Alege 1-3 tipuri de conținut sau subiecte pe care să le shareuiești astfel încât brandul tău să fie cunoscut. Rămâi fidel și perseverent acelor postări, astfel încât să devină propria marcă.

Alege o temă

Pentru a crea un feed de Instagram uimitor vizual, trebuie să alegi o temă Instagram. O temă Instagram va oferi feed-ului tău un aspect și o anumită senzație și va face profilul mai memorabil pentru utilizatori.
Există o serie de teme diferite pe Instagram pe care le-ai putea lua în considerare, cum ar fi modul întuneric și stilul curat și minimalist, vintage sau tropical.
Sau, pur și simplu, puteți alege o culoare principală care să fie caracteristică, așa cum o face McDonalds cu culoarea galbenă, care este culoarea logo-ului.

Citește și: Totul despre cum să lansezi o pagină de Instagram pentru afacerea ta

Alegerea culorii mărcii / logo-ului pentru tema ta Instagram, cum a făcut-o McDonalds, este o modalitate excelentă de a îți face brandul recunoscut. Potrivit unui studiu realizat de Universitatea din Loyola, Maryland, culoarea crește recunoașterea mărcii cu până la 80 la sută.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •