Articol de: Gabriela Streza, Business Development Director, Valoria
Cercetările arată că 55% dintre cele mai performante companii folosesc aplicații pentru automatizarea vânzărilor pentru a spori productivitatea și a încheia mai multe tranzacții în mai puțin timp.
Aceste firme urmăresc, de obicei, un set de cele mai bune practici pentru a obține rezultatele excelente de care se bucură. Urmați cele mai bune practici descrise mai jos și veți obține mai multe venituri, ajutând compania să crească mai repede.
Automatizarea procesului de introducere a datelor
Dacă utilizați un CRM all-in-one, sistemul include, de asemenea, automatizarea unor procese de marketing, automatizarea vânzărilor și informații necesare pentru asistența clienților. Cu ajutorul CRM-ului, puteți utiliza funcții cum ar fi formatele necesare pentru generarea oportunităților și cele incluse în landing pages pentru a colecta informații de contact de la clienții potențiali. Utilizarea chatbots și funcțiile de live chat pot realiza același lucru.
Odată colectate, aceste date de contact se transmit automat în aplicația CRM și cea de automatizare a vânzărilor, ceea ce înseamnă că agenții nu pierd timpul cu introducerea manuală a datelor. Se economisește astfel o cantitate imensă de timp, care poate fi petrecută în acțiuni orientate spre convertirea oportunităților în vânzări.
Este mult mai util ca angajații din echipa de vânzări să își dedice timpul pentru a construi relații cu potențialii clienți, deoarece astfel vor construi încredere, ceea ce va conduce la loializare și vânzări repetate pe termen lung.