De ce este esențială gestionarea identității pentru succesul digital

De ce este esentiala gestionarea identitatii pentru succesul digital

Întrebați majoritatea oamenilor ce este managementul identității și probabil vă vor spune „gestionarea parolelor” – dar asta este doar o fracțiune din ceea ce poate face managementul identității. Managementul robust al identității este construit pentru a oferi consumatorilor o experiență inegalabilă, ajutându-vă să vă duceți întreprinderea la nivelul următor.

De ce este esențială gestionarea identității pentru succesul digital?

În lumea noastră digitală de anvergură, numărul de dispozitive, autentificări și canale pe care clienții le utilizează este în creștere. Drept urmare, clienții creează adesea identități digitale pe scară largă. În schimbul schimbului de date, clienții se așteaptă la comunicații și servicii personalizate și de înaltă calitate.

De aceea, pentru a concura în industria sau piața dvs., trebuie să îndepliniți și să depășiți așteptările clienților. Acest lucru poate părea imposibil într-o lume în continuă transformare digitală. Cu toate acestea, managementul identității este o soluție end-to-end care vă permite să oferiți constant experiența remarcabilă pe care o solicită clienții dvs. și multe altele, scrie business.com.

Iată câteva sfaturi de preț pentru o gestionare corectă a identității digitale:

O singură logare

Clienții dvs. au o mulțime de parole de reținut, nu doar pe diferitele canale, ci pentru toate serviciile digitale pe care le folosesc. Acest lucru este problematic. Conform stării de comportament de securitate și autentificare de la Institutul Ponemon din 2019, 51% dintre persoane reutilizează aceeași parolă pe mai multe site-uri web. Aceasta este o practică riscantă pentru afacerea dvs. O platformă de gestionare a identității permite unui client să utilizeze o identitate unică pentru a se conecta în siguranță cu site-urile dvs. web, aplicațiile mobile și serviciile terților, inclusiv logurile de socializare.

De ce este important: o singură experiență de conectare nu numai că va reduce sarcina parolelor pentru clienți, dar va încuraja, de asemenea, implicarea clienților pe toate punctele digitale. Cu gestionarea identității, puteți scuti problemele de parolă ale clienților, puteți crește securitatea și puteți ușura revenirea clienților.

Citește și: Transformarea digitală: factor-cheie pentru un proces de succes

Datele clientului unificate

Managementul identității stochează toate informațiile clientului într-o singură bază de date bazată pe cloud. Acest lucru vă permite să utilizați informațiile clienților în timp real și să oferiți o experiență personalizată clienților pe toate canalele dvs. A fi bazat pe cloud înseamnă că nu aveți nicio obligație privind mentenanța, ca în stocarea de date locală.

De ce este important: acum, când fiecare dintre identitățile digitale multiple ale fiecărui client poate fi combinată într-o identitate unificată, veți avea acces la o imagine de ansamblu mult mai completă a relației lor cu întreprinderea dvs. Acest lucru consolidează eforturile dvs. de marketing pentru conversii mai bune și loialitate durabilă a clienților.

Securitate robustă a contului

Pe măsură ce încălcările de date, frauda de identitate și atacurile malițioase se întețesc, clienții sunt preocupați de securitatea identităților lor digitale. Atunci, o autentificare în pași, care să prevină riscul, intră în jov. Autentificarea bazată pe riscuri este utilizată pentru a monitoriza comportamentul fiecărui client, cum ar fi tiparele de conectare, adresa IP și locația. Prin urmare, dacă apare ceva neobișnuit brusc, autentificarea bazată pe risc va recunoaște această activitate potențial frauduloasă.

Acest lucru vă permite să solicitați măsuri suplimentare de autentificare pentru a demonstra identitatea utilizatorului sau pentru a opri o autentificare frauduloasă.

De ce este important: autentificarea bazată pe riscuri le oferă întreprinderilor și consumatorilor liniște, oferind în același timp o ușurință excepțională de utilizare.

Managementul identității clientului

Managementul identității clienților vă permite să vedeți date despre tot ce au făcut clienții dvs. de când au vizitat prima dată unul dintre canalele dvs., în detalii remarcabile. Aceste date pot include navigarea și istoricul achizițiilor online, precum și locația, vârsta, sexul, istoricul căutărilor și activitatea socială relevantă.

Citește și: Workshop-ul care te învață marketing. Academia de Marketing Digital Make It Academy

Gestionarea identității utilizatorului oferă, de asemenea, autentificare anonimă, atribuirea unui ID utilizatorilor site-ului web înainte de a se înscrie sau a achiziționa ceva. Acesta este un instrument eficient de marketing pentru a ajunge la potențiali clienți.

De ce este important: văzând călătoria completă a clienților – de la navigarea pe site-ul dvs. până la implicarea sau cumpărăturile online – vă puteți servi mai bine clienții.

Experiență excepțională a clienților

Fie că e vorba despre un barista care își amintește numele celui pe care îl servește într-o cafenea sau un furnizor digital care oferă un serviciu personalizat, clienților le place să primească recunoaștere de la companiile favorite . Clienții doresc să primească materiale de comunicare și marketing personalizate. Dar managementul identității vă permite să faceți mult mai mult pentru a îmbunătăți experiența clienților (CX).

De exemplu, puteți personaliza programele de loialitate pentru a oferi clienților recompense relevante pentru regiunea lor, istoricul de navigare și achizițiile anterioare. Managementul utilizatorului poate, de asemenea, să se asigure că serviciul pentru clienți în magazin, online și în aplicație este coordonat, ceea ce permite clientului să se deplaseze perfect între aceste canale.

Adăugați autentificare fără parolă la furnizorul dvs. de identitate pentru CX-ul superior, care menține clienții angajați și fideli.

De ce este important: valorificând ideile pe care le colectați prin managementul identității consumatorilor, puteți oferi fiecărui client o experiență personalizată, care să depășească așteptările. Oferiți-le autentificare fără parola și vă vor deveni clienți fideli.

Citește și: Ce înseamnă adoptarea digitală pentru afaceri în 2019

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •