De ce vânzarea socială este viitorul vânzărilor

De ce vanzarea sociala este viitorul vanzarilor

Construiți o relație mai profundă cu potențialii clienți

Un beneficiu semnificativ al vânzării sociale este faptul că oferă informații remarcabile asupra potențialilor clienți. Oamenii dezvăluie cantități substanțiale de informații despre profilurile lor sociale prin intermediul postărilor, aprecierilor și distribuirilor. Aceste informații valoroase permit vânzătorilor să înțeleagă mai bine potențialii clienți, astfel încât aceștia să îi poată aborda într-un mod mai personalizat. În loc să fie primul contact rece și impersonal, vânzătorii pot furniza conținut relevant și util pentru cei care ar putea deveni clienții lor.

Citește și: Tehnici esențiale de creștere a conversiei vânzărilor online

Oferirea informațiilor corecte la momentul potrivit duce la o implicare mai semnificativă cu potențiali clienți. De fapt, 31% dintre profesioniștii B2B au declarat că au avut posibilitatea să construiască relații mai profunde cu clienții, potrivit CSO Insights.

În plus, vânzătorii care construiesc o rețea puternică pe diverse canale de social media pot solicita introducerea noilor perspective de vânzare prin conexiunile reciproce actuale. Acest lucru face mai ușor și mai simplu obținerea unor noi oportunități și poate crea instantaneu sentimente de încredere,  care sunt esențiale atât pentru clienți cât și pentru vânzători.

Vânzarea socială este un mod eficient de a crea relații semnificative cu clienții existenți.

Deși poate părea că vânzarea socială este o tactică excelentă pentru cumpărătorii B2C, această tehnică ajută potențialii clienți B2B să se simtă confortabil și să câștige încredere în brand, ceea ce va ajuta la vânzare.

O abordare vitală a vânzării

Este clar că vânzarea socială funcționează. Un studi de pe LinkedIn arată că persoanele care se ocupă cu vânzarea socială au cu 45% mai multe oportunități de vânzare și au cu 51% mai multe șanse de a atinge cotele de vânzare.

Citește și: Cum să îți transformi clienții în principala forță de vânzări?

Atât timp cât media socială achiziționează procese, vânzătorii vor trebui să le utilizeze pentru a găsi clienți potențiali și pentru a construi relații de încredere cu aceștia.

Deoarece tot mai multe persoane folosesc rețelele de socializare mai mult timp pe zi, nu este de mirare că vânzările s-au schimbat pentru a încorpora în strategia lor această modificare.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •