Cum să îți transformi clienții în principala forță de vânzări?

Cum sa iti transformi clientii in principala forta de vanzari

Puneți-vă în agendă: The Future of Service Excellence, cu Ron Kaufman, 6 iunie 2019, București! De ce? O să vă explic imediat.

În mod normal, când ne gândim la servicii, avem în vedere retailul, hotelăria, turismul, sănătatea, banking-ul. Iar din întregul proces de vânzare / livrare, serviciile par a se rezuma, la o primă vedere, doar la Front Office, la momentul de contact direct între un om de-al nostru și client.

Ei bine, lucrurile nu stau deloc așa! În realitate, cu toții, indiferent de industrie sau de poziția din organigramă, livrăm servicii. Pe „lanțul trofic”, de la schița unui produs / proiect, până la realizarea lui în producție, design-ul, ambalarea, marketingul, distribuția și livrarea lui, se fac servicii. Fiecare domeniu își are furnizorii săi de servicii și este, la rândul lui, furnizor.

Un business online, de exemplu, cum este al meu, dă cititorilor informație și timp. Dar, ca să poată face asta, are nevoie de servicii IT, de redactare, de documentare, de contabilitate, de SEO, de vânzări etc. La fel se întâmplă în oricare dintre afacerile voastre. Pentru că serviciile nu se rezumă la relația directă cu clientul extern, ci se referă, în egală măsură, la felul în care livrăm către ceilalți, intern, în interiorul nevăzut al procesului de vânzare.

Aceasta este premisa de la care pleacă Ron Kaufman, în demersul său de a ne ajuta să înțelegem că de calitatea fiecărei etape a procesului depinde reușita finală. Din punctul lui de vedere, putem livra un serviciu:

  • incredibil: serviciul livrat la acest nivel este uimitor şi de neuitat pentru client; din astfel de servicii se nasc legendele;
  • surprinzător: îi oferă clientului un „cadou” neaşteptat; el va reveni şi le va face bune recomandări prietenilor;
  • dezirabil: livrat aşa cum se aştepta clientul, care va reveni;
  • aşteptat: serviciul nu aduce nimic special, clientul te va mai căuta doar dacă nu va avea de ales;
  • de bază: serviciu dezamăgitor; creează frustrări clientului, care te va evita, chiar dacă nu face o plângere scrisă;
  • criminal: serviciul livrat astfel încalcă promisiunea, clientul nu te va mai căuta niciodată.

Diferența de la „incredibil” la „criminal” este uriașă. În acest interval trebuie lucrat. Iar Ron vă va arăta, cu exemple din vasta lui experiență, în cadrul oferit de către evenimentul “The Future of Service Excellence” că agenții guvernamentale și corporații multinaționale (Singapore Airlines, Xerox, Nokia Siemens, Marina Bay Sands, Changi Airport) au reușit, urmându-i sfaturile. Un client căruia i-ai livrat servicii la nivel incredibil va fi cel mai bun agent al tău de vânzări. E atât de simplu!

Evenimentul va avea loc pe 6 iunie 2019, la Radisson Blu Hotel București, începând cu ora 8 dimineața. Dacă vreți să aflați secretele serviciilor superioare, direct de la omul care a schimbat Singapore, înscrieți-vă la https://www.upyourservice.ro/ro/events/. Evenimentul este organizat de către UP! Your Service România, furnizor de consultanță și educație în servicii, condus de către Elena Călin.

Ron Kaufman este nu doar un speaker motivațional autentic. Este un showman, un actor desăvârșit și un consilier cu o enormă experiență, energie și entuziasm. Am participat la cele mai multe dintre prezențele lui la București și vă spun, din propria trăire, că merită văzut. Anul trecut, a fost numit cel mai mare guru la nivel mondial în materie de customer service.

Cu multe exemple reale și de impact, The Future of Service Excellence vă va inspira, instrui și motiva să vă construiți o echipă orientată către progres, performanță și profit. După ce îl veți vedea și asculta pe Ron, vă veți schimba abordarea și atitutinea în ceea ce privește oferirea unor servicii de calitate clienților interni și externi. Acest eveniment vă va sugera exact pașii de care aveți nevoie pentru o îmbunătățire imediată a serviciilor.

Alte articole scrise de către Rodica Nicolae: Superficialii – Efectele internetului asupra creierului uman

  •  
  •  
  •  
  •  
  •