Spre deosebire de alte site-uri de socializare cu nume mari (Facebook, Twitter și Instagram), LinkedIn a fost creat special pentru a fi o rețea profesională. Deși alte platforme de socializare au elemente de afaceri, niciuna dintre ele nu este orientată numai către crearea de conexiuni profesionale, afișându-vă istoricul locului de muncă și conectându-vă cu alte întreprinderi similare.
De ce să folosești LinkedIn pentru afaceri?
S-ar putea să vă gândiți că rețele precum Facebook, Twitter și Instagram sunt mai potrivite pentru a vă promova afacerea doar pentru că au mai mulți utilizatori. Cu cât puteți ajunge la mai multe persoane, cu atât mai bine, nu?
Dar oamenii care defilează prin fluxurile lor sociale ar putea să nu caute neapărat o afacere ca a dvs. În schimb, ar putea să caute prieteni vechi din liceu, să caute destinații de călătorie sau să încerce să găsească o rețetă pentru micul lor dejun, scrie business.com.
Cu toate acestea, oamenii de pe LinkedIn sunt activ într-o mentalitate profesională și caută deseori informații despre afaceri. Puterea LinkedIn predomină în capacitatea sa avansată de rețea. Utilizatorii se pot conecta cu alți profesioniști din întreaga lume care sunt în industria lor sau în industrii paralele.
Citește și: Cum să folosești LinkedIn să îți promovezi brandul personal
Conexiunile și oportunitățile sunt create organic prin intermediul platformei, iar funcțiile precum Pulse, Grupuri și funcția de căutare avansată oferă întreprinderilor numeroase oportunități de a-și dezvolta abilitatea.
Pentru ce se folosește LinkedIn?
Oamenii tind să folosească LinkedIn pentru a lista istoricul locului de muncă și pentru a se conecta cu companii cu care ar putea sau ar vrea să lucreze. Din partea afacerilor, companiile pot antrena persoane promițătoare și pot obține mai multe perspective asupra afacerii lor.
Platforma vă permite să:
- Vă alăturați grupurilor care sunt relevante pentru industria dvs. (sau creați grupuri pentru a construi o comunitate în jurul mărcii dvs.).
- Colectați informații despre persoane interesante din industria dvs.
- Partajați articole și conținut vizual pentru a obține mai mult trafic și oportunități.
- Construiți expertiza prin conținutul de leadership
Scopul final este crearea unei rețele de afaceri, iar mediul de afaceri hiperfocalizat de LinkedIn oferă peisajul perfect pentru a face acest lucru.
Citește și: Cum să faci bani cu ajutorul LinkedIn
Ce informații ar trebui să introduceți pe LinkedIn?
Informațiile pe care le puneți pe LinkedIn vor varia în funcție de felul în care operați: individual sau din perspectiva companiei dvs.
Pentru prima dată, veți avea o pagină de CV digital, unde puteți încărca lucruri de genul:
-
- O fotografie profesională- acest lucru ar trebui să fie de înaltă calitate, actualizată și profesională. O fotografie de tip buletin este ideală. Dacă ați navigat pe LinkedIn, este posibil să fi observat că multe fotografii de profil sunt în alb și negru – asta este probabil pentru a da o senzație mai serioasă, mai profesională și poate alegeți să urmați exemplul.
- Un titlu- acesta este unul dintre primele lucruri pe care oamenii le vor vedea când vă vizitează pagina, deci faceți-o așa cum trebuie. Trebuie să descrieți ceea ce faceți într-o singură propoziție.
- Cheia aici este să păstrați lucrurile descriptive. Oamenii vă pot găsi pe baza titlului dvs. atunci când folosesc bara de căutare. Dacă sunteți un manager de socializare, puneți asta în titlu astfel încât să apară în rezultatele căutării pentru acel termen.
- Un scurt rezumat- aici puteți să informați publicul puțin despre rolul dvs. și despre activitățile dvs. Păstrați-l scurt și concis – aproximativ două-trei paragrafe mici funcționează cel mai bine. Faceți rezumatul descriptiv și presărați câteva cuvinte cheie, deoarece există mai multe șanse ca acesta să apară în rezultatele căutării dacă faceți acest lucru.